Χειροποίητη και σε λίγα κομμάτια, η μοναδική Brutale βάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα με μια νέα έκδοση και το προσωνύμιο "Corsa".
Μπορεί η MV Agusta να έχει στη γκάμα της μερικές σχετικά προσιτές οικονομικά μοτοσυκλέτες, όπως τα τρικύλινδρα sport F3, ωστόσο όμως η ιταλική εταιρεία εξακολουθεί να παράγει εξεζητημένες δυναμικές και πολυτελείς μοτοσυκλέτες.
Η MV Agusta Brutale Corsa εμφανίστηκε το 2013 με αναβαθμίσεις στον κινητήρα που παράγει 158 ίππους από τον τετρακύλινδρο των 1.078cc. Μια γυμνή μοτοσυκλέτα που δέχτηκε πρόσφατα περαιτέρω αναβάθμιση σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει την υψηλή τιμή της.
Άμεσα αναγνωρίσιμη με την πρώτη ματιά για την εξαιρετική ποιότητα των περιφερειακών της, την ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια και τα εντυπωσιακά χρώματά της.
Η εταιρεία από το Varese εξόπλισε την Brutale με τροχούς από σφυρήλατο αλουμίνιο και πιρούνια από τη χρυσή σειρά της Öhlins. Συμπλήρωσε την αναβάθμιση στο σύστημα διεύθυνσης με μια νέα billet τιμονόπλακα η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για αυτή τη μοναδική έκδοση.
Άλλες νέες πινελιές στο styling έρχονται από το πλαίσιο που είναι πλέον βαμμένο σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα και τη ραμμένη στο χέρι σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη. Νέες είναι οι μανέτες, τα μαρσπιέ αναβάτη και τα καπάκια των δοχείων υγρών φρένων και συμπλέκτη, τα οποία είναι όλα από κατεργασμένο αλουμίνιο.
Το προστατευτικό του ρεζερβουάρ έχει δημιουργηθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο, ενώ στη σπορ βάση της πινακίδας, στον carbon fiber λασπωτήρα και στο spoiler του μπροστινού φτερού είναι τυπωμένο το λογότυπο MV Agusta Corsa.
Παρ’ όλα αυτά είναι κάπως δύσκολο να διακρίνει κανείς στοιχεία που δικαιολογούν επαρκώς την προσθήκη του «Corsa» δίπλα στο όνομα του μοντέλου. Ειδικά χωρίς επεμβάσεις στον κινητήρα που συνήθως είναι η πρώτη κίνηση για τέτοιες «Corsa» παραλλαγές.
Περισσότερο όλα αυτά μοιάζουν σαν μια προσπάθεια να γίνει η Brutale ακόμη πιο ξεχωριστή αισθητικά και να πορευτεί στην high end κατηγορία των μοτοσυκλετών αυτού του κόσμου. Κάτι που είχε εξασφαλίσει ούτως η άλλως και από το βασικό μοντέλο. Απλά τώρα η τιμή συμβαδίζει περισσότερο με την αξία του «νέου» μοντέλου.