Το μεγάλο Suzuki V-Strom 1000 ζει εδώ και πολλά-πολλά χρόνια στη σκιά του εξαιρετικά επιτυχημένου μικρού V-Strom 650. Τώρα το ιαπωνικό εργοστάσιο αποφάσισε να αλλάξει τη μοίρα του, ανανεώνοντας το 1000άρι ώστε να μπορέσει να σταθεί δίπλα στον εξαιρετικά σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας.
Ως βάση του νέου μοντέλου χρησιμοποιήθηκε η μαύρη-μπορντό μοτοσυκλέτα που γνωρίσαμε ως «DL1000 Concept» στην περσινή 'Εκθεση της Κολωνίας.
Ήταν ένα «πρωτότυπο» που δίχασε τις απόψεις. Λεπτό και αεροδυναμικό για τα στάνταρ της κατηγορίας και ειδικά σε σχέση με τις Triumph, BMW, Yamaha και Honda, μοιάζει ως η «οικονομικά ανεκτή» εναλλακτική πρόταση των πανάκριβων μεγάλων Adventure που πλέον έχουν όλες 1.200 κυβικά εκτός των Kawasaki Versys 1000 και KLV1000 (που είναι ίδιο με το V-Strom, αλλά με αυτοκόλλητα της Kawasaki).
Αντικείμενο συζητήσεων έγινε το κοντό κόκκινο παπιοειδές ράμφος πάνω από το κανονικό φτερό. Ασχημο ή όμορφο, μην ξεχνάμε ότι αποτελεί «πνευματική ιδιοκτησία» της Suzuki που πρώτη τόλμησε να το φορέσει σε ένα «ιστορικό» μοντέλο της το 1988.
Ήταν το μονοκύλινδρο DR 750 S ή απλά DR Big που απέκτησε φανατικούς θαυμαστές, φήμη μεγάλης αξιοπιστίας και ήταν για χρόνια το αντίπαλο δέος των GS. Ύστερα η BMW επέβαλε την αισθητική του ράμφους παγκόσμια, όταν το φόρεσε στην R1100GS το 1993.
Η νέα DL1000 διατηρεί τον εξαιρετικό V2 90 μοιρών, έναν από τους καλύτερους δικύλινδρους ever. Στη νέα του εκδοχή αναμένεται φυσικά να αποδίδει πολύ πάνω από τους 98 ίππους του τρέχοντος μοντέλου --κάτι όχι δύσκολο, αφού είναι ο ίδιος κινητήρας που κινούσε τα supersport TL / TLR και SV 1000.
Και φυσικά η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να φορά ένα σωρό ηλεκτρονικά βοηθήματα αν θέλει να επιβιώσει εμπορικά.
Περισσότερες λεπτομέρειες αναμένονται μαζί με τις επόμενες εταιρικές «διαρροές»...