Σιγά-σιγά το μυστήριο ξεδιαλύνεται. Η ομίχλη σηκώνεται και διαφαίνεται το σχέδιο της Pierer Industries, δηλαδή του Stefan Pierer, δηλαδή της KTM, αναφορικά με την πολυβασανισμένη Husqvarna την οποία αγόρασαν πριν ενάμιση μήνα από την BMW.
Η προφανής αλληλοκάλυψη μοντέλων μεταξύ των χωμάτινων Husqvanra, ΚΤΜ και Husaberg, παρέπεμπε σύμφωνα με όλους τους δημοσιογράφους σε κανιβαλισμό των αγοραστών. Ποιος λοιπόν ο λόγος της αγοράς; Πόσες τρύπες χωράνε στο ελβετικό τυρί;
Πριν μία εβδομάδα όπως αναφέραμε ο Pierer ανακοίνωσε τη διακοπή της παραγωγής των μοντέλων δρόμου της Husqvarna και μαζί τη λειτουργία της εταιρείας επί ιταλικού εδάφους.
Η είδηση εξαγρίωσε τους τοπικούς πολιτικούς και συνδικαλιστικούς παράγοντες που βλέπουν την ανεργία να αυξάνεται στην Cassinetta di Lugagnano της Βερόνα, χωρίς τη δυνατότητα να αντιδράσουν.
Τώρα ο Pierer ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της ιταλικής φίρμας με τις σουηδικές ρίζες. Την Παρασκευή 17 Μαΐου ο Pierer ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας, της Husqvarna Sportmotorcycle GmbH, με έδρα φυσικά το Mattighofen, δηλαδή την έδρα της ΚΤΜ στην Αυστρία.
Η εταιρεία θα κατασκευάζει μοτοσυκλέτες εκμεταλλευόμενη την τεχνολογία που έχει αναπτύξει η Husaberg, σε συνδυασμό με το βαρύ ιστορικό όνομα της Husqvarna. Μιας εταιρείας που το όνομά της φέρνει συνειρμούς και συνοδεύεται από την αύρα πρωτοποριακών εφαρμογών στα 110 χρόνια της ιστορίας της (από το 1903).
Δεν υπάρχει επίσημη αναφορά για το τέλος του ονόματος Husaberg ως ξεχωριστή μάρκα, ωστόσο κάτι τέτοιο υπονοείται από τις κινήσεις της εταιρείας και τις διατυπώσεις στο σχετικό δελτίο Τύπου. Το επισυνάπτουμε ώστε βγάλει καθένας τα δικά του συμπεράσματα.