Η Honda παρουσίασε τα μοντέλα motocross του 2014, τα οποία παραδοσιακά εμφανίζονται το καλοκαίρι της προηγούμενης χρονιάς. Τις περισσότερες αλλαγές έχει δεχτεί το τετράχρονο 250άρι της, ενώ το 450 έρχεται με περιορισμένες βελτιώσεις.
Κι αυτό γιατί, το μεγάλο μοντέλο είχε μόλις πέρσι αναβαθμιστεί σημαντικά. Οπότε, φέτος είναι η σειρά του μικρού να φορέσει το μεγάλο πακέτο αλλαγών. Ανάμεσά τους και το περσινό ολοκαίνουριο, αλουμινένιο πλαίσιο του 450 (είναι η 6η γενιά πλαισίων αλουμινίου της Honda) που ζυγίζει μόλις 9,35 κιλά.
Βελτιωμένη είναι η λειτουργία για το ανεστραμμένο μπροστινό της Showa με διάμετρο 48 χιλ, νέο και μικρότερο σε διαστάσεις το αμορτισέρ πίσω, επίσης της Showa. Εδράζεται σε μια ανασχεδιασμένη άρθρωση ProLink και νέο ψαλίδι. Το πακέτο συμπληρώνουν τα καινούργια πλαστικά.