H Yamaha India ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να κινηθεί ιδιαίτερα επιθετικά στην περιφέρεια της Ινδίας, δημιουργώντας πολυάριθμες καινούργιες εμπορίες, με στόχο τις 450 τελικά. Η επεκτατική αυτή πολιτική θα εκφραστεί και με την παρουσίαση νέων μοντέλων, όπως ένα νέο σκούτερ για άντρες αγοραστές και άλλα δίτροχα μαζικής παραγωγής.
Η επέκταση των καταστημάτων της αποτελεί τακτική κίνηση για την επίτευξη του στρατηγικού στόχου της εταιρείας που είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς στην Ινδία στο 10% μέχρι το 2016. Σήμερα το μερίδιο της Yamaha εκεί είναι 3%.
Στα πλαίσια του ίδιου στόχου παρουσιάστηκε πρόσφατα το σκούτερ Yamaha Ray, ως πρώτο από μια σειρά νέων προϊόντων που πωλούνται ήδη και κάνουν πολύ δυνατά νούμερα. Για να προλάβει τη ζήτηση η Yamaha κατασκευάζει ήδη ένα νέο εργοστάσιο στην πόλη Chennai, που αναμένεται να έχει τελειώσει στις αρχές του 2015.
"Ήδη βρισκόμαστε σε διαδικασίας επέκτασης του δικτύου πωλήσεων και σέρβις σε όλην τη χώρα, προκειμένου να πλησιάσουμε ευκολότερα την πελατειακή μας βάση".
"Επεκτείνουμε τις οριζόντιες εμπορίες και δημιουργούμε πολλές 'Γωνιές Yamaha Bike' στην επαρχία, για να αποκτήσουμε πρόσβαση στους εκεί αγοραστές. Μετά την πρόσφατη είσοδό μας στον τομέα των σκούτερ, θέλουμε να επεκτείνουμε γρήγορα και έντονα την παρουσία μας σε αυτόν".
«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε προϊόντα που εκπροσωπούν την παγκόσμια εικόνα της Yamaha και χαρακτηρίζονται από το αυθεντικό DNA της εταιρείας μας, δηλαδή από επιδόσεις, καινοτομία και σχεδίαση», δήλωσε ο διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Yamaha Motor India, Jun Nakata.