Σύμφωνα με έναν άγραφο νόμο, όσο γρήγορα πάει μια μοτοσυκλέτα, τόσο γρήγορα πρέπει και να σταματάει. Και επιλέγοντας η MV Agusta να τοποθετήσει στις Brutale το ABS νέας γενιάς της Bosch με τον κωδικό 9MP, κάνει ό,τι το καλύτερο για να φανεί συνεπής προς τον κανόνα αυτό.
Σύμφωνα με πρόσφατο Δελτίο Τύπου της ιταλικής εταιρείας, όλα τα μοντέλα της σειράς Brutale (η Brutale 1090, η Brutale 1090 R και η Brutale 1090 RR) θα διατίθενται στο εξής και με ABS.
Το χρησιμοποιούμενο σύστημα είναι εξαιρετικά εξελιγμένο και επιπλέον, απενεργοποιούμενο. Βγαίνει επίσης σε έκδοση σπορ, στην οποία ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του δύο διαμορφώσεις λειτουργίας, την "Normal" και την "Race".
Η Bosch ισχυρίζεται πως το 9MP είναι το μικρότερο σε όγκο και ελαφρύτερο ABS για μοτοσυκλέτες. Στην συμπυκνωμένη τεχνολογία του περιλαμβάνονται πλέον των εξωτερικών αισθητήρων στους τροχούς και ανεξάρτητοι εσωτερικοί αισθητήρες.
Αυτοί στέλνουν τα δεδομένα τους στον κεντρικό επεξεργαστή που τα περνάει μέσα από καινούργιους αλγόριθμους-πατέντα της Bosch και ανάλογα κατευθύνει τη λειτουργία του συστήματος. Αποτέλεσμα κατά την Bosch η μέγιστη επιβράδυνση χωρίς απώλεια πρόσφυσης από τα ελαστικά και φυσικά χωρίς απώλεια ελέγχου.
Στην Brutale 1090RR τοποθετείται η σπορ έκδοση του ABS που σημαίνει ότι ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα κατά βούληση - αν είναι πια τόσο σίγουρος ότι δεν τον καλύπτει ούτε η Race Mode. Εννοούμε σε κάποιο track-day ή άλλη ευκαιρία οδήγησης στο όριο, σε πίστα ή όχι.