Η νέα μοτοσυκλέτα της ινδικής Mahindra ονομάζεται Mojo και είναι έτοιμη να μπει στην παραγωγή στην Ινδία. Το ενδιαφέρον ωστόσο έχει να κάνει με τις πιθανότητες να τη δούμε να πατά και σε ευρωπαϊκά εδάφη.
Η Mahindra είναι μια εταιρεία-κολοσσός με βάση τα νούμερα, αν και η τεράστια παραγωγή της αγορά κυρίως μικρά μοτοσυκλετάκια και scooter. - παραδοσιακά για τις αγορές της νοτιοανατολικής Ασίας. Εκεί λοιπόν η μάχη της κορυφής μαίνεται άσβεστη στην κατηγορία των 250-300 κ.εκ., όπου η Mahindra ρίχνει το φιλόδοξο νέο της μοντέλο, το Mojo.
Το πρωτοείδαμε σε ινδικό σαλόνι μοτοσικλέτας πριν από έναν χρόνο, μα τώρα ενημερωνόμαστε από τον Τύπο της χώρας πως οι έμποροι του δικτύου της Mahidra έχουν αρχίσει να δέχονται προκαταβολές για το Mojo, το οποίο αναμένεται να είναι εκεί διαθέσιμο από τα μέσα αυτού του μήνα σε μια τιμή γύρω στα 2.700 ευρώ.
Το Mojo κινείται από έναν υγρόψυκτο ψεκαστό μονοκύλινδρο κινητήρα 295 κ.εκ. με απόδοση 27 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 3 kgm στις 6.000 σ.α.λ. Με προσόντα του το τεράστιο ρεζερβουάρ 21 λίτρων, τον μπροστινό δίσκο 320 χλστ., LED φώτα, ψηφιακά όργανα, το ανάποδο πιρούνι και εμφάνιση που δεν έχει σε τίποτε να ζηλέψει από τα καλύτερα της ιαπωνικής και ευρωπαϊκής παραγωγής, το Mojo μπαίνει στη μάχη με γεμάτα όπλα.
Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που έχει για μας αυτή η είδηση αφορά την πρόσφατη εξαγορά του 51% της Peugeot Scooters από τη Mahindra, μια κίνηση που έγινε γνωστή πέρυσι το φθινόπωρο και οριστικοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2015. Με βάση τα δεδομένα επεκτατικά σχέδια όλων των μεγάλων κατασκευαστών από την Ινδία, δε θα μας έκανε καμία εντύπωση αν η Mahindra επιχειρούσε ένα δυνατό μπάσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά χρησιμοποιώντας το όνομα και το δίκτυο της Peugeot και διαθέτοντας μια εξόχως ανταγωνιστική μοτοσικλέτα σε μια κατηγορία που γνωρίζει παγκοσμίως άνθηση τα τελευταία 2-3 χρόνια.
Ας μην ξεχνάμε πως η Mahindra είναι η μόνη εταιρεία που έχει μπει ως τώρα σφήνα ανάμεσα σε Honda και KTM στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Moto3, δηλαδή έχει και μια αγωνιστική GP 250 κ.εκ. δικής της κατασκευής που φέρνει αξιοπρεπέστατα αποτελέσματα και μπορεί εύκολα να αποτελέσει μια γερή πλατφόρμα προώθησης μοτοσικλετών όπως το Mojo "με τεχνογνωσία GP".
Πηγή: mototriti.gr