Μια ολοκαίνουργια δίχρονη ρέπλικα GP από τη Suter προορίζεται για λίγους και τυχερούς με μεγάλα πορτοφόλια. Με 195 ίππους για 127 κιλά, εξυπακούεται πως θα πρέπει να έχουν και άλλα μεγάλα πράγματα...
Η Suter Racing, η εταιρεία του Ελβετού Eskil Suter δηλαδή, από τη δεκαετία του 1990 που ιδρύθηκε βρίσκεται μέσα στον αφρό των παγκόσμιων πρωταθλημάτων ταχύτητας, έχοντας κατασκευάσει εξαρτήματα για μοτοσυκλέτες των παλαί ποτέ δίχρονων GP 250 και 500, για ομάδες WSBK (μεταξύ αυτών και σημαντικό μέρος της μοτοσυκλέτας της Foggy Petronas), ενώ πιο πρόσφατα θα έχετε ακούσει τα πλαίσια και τους αγωνιστικούς συμπλέκτες της Suter για τις μοτοσυκλέτες της Moto2.
Όντας φυσικά λάτρεις των δίχρονων αγωνιστικών μοτοσυκλετών GP, καθώς από εκεί ξεκίνησε η πετυχημένη ιστορία της εταιρείας, οι Ελβετοί αποφάσισαν να βγάλουν σε πολύ περιορισμένη παραγωγή μια δική τους δίχρονη αγωνιστική ρέπλικα που να είναι πανέτοιμη για δράση.
Το ΜΜΧ 500 ουσιαστικά είχε ανακοινωθεί μια πενταετία πριν, αλλά ουδέποτε προχώρησε με τον ρυθμό που η εταιρεία ήθελε - για λόγους που δε γνωρίζουμε. Αυτό που είναι βέβαιο ωστόσο είναι πως τώρα ήρθε η ώρα για την επίσημη παρουσίαση της μοτοσυκλέτας και είναι κάτι παραπάνω από λαχταριστή. Ακολουθούν τεχνικά χαρακτηριστικά, συμβουλή μας να τα διαβάσετε καθιστοί.
Κινητήρας V4 με δύο αντίστροφα περιστρεφόμενους στροφάλους, περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 80 μοίρες, 576 κ.εκ., 195 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και συνολικό βάρος (χωρίς καύσιμο) 127 κιλά! Σας φτάνει ή θέλετε κι άλλα; Με διαστάσεις κυλίνδρων σαφώς υποτετράγωνες, 56 x 58,5 χλστ, είναι κάτι παραπάνω από προφανές πως μιλάμε για ένα τέρας ροπής - και ευγενικοί είμαστε. Ξαφνικά το να κρατηθείς απλώς πάνω του αποκτά χαρακτήρα πρόκλησης...
Το εξατάχυτο κιβώτιο τύπου κασέτα είναι της Suter Racing Technologies, ομοίως και ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, ενώ η διαχείριση του κινητήρα ανάγεται σε μια κεντρική μονάδα της Mectronic.
Το πλαίσιο δύο δοκών της Suter, όπως και το ψαλίδι, είναι κατασκευασμένα σε CNC από ενιαία κομμάτια ελαφριού κράματος αλουμινίου. Ρυθμίζονται ως προς τη θέση οδήγησης, το ύψος του πίσω μέρους, τη γωνία κάστερ και το μεταξόνιο. Προσθέτουμε ένα πιρούνι και αμορτισέρ Ohlins προδιαγραφών MotoGP, με διάφορα διαθέσιμα μοχλικά για το αμορτισέρ που επιλέγει ο πελάτης. Οι ζάντες είναι της ΟΖ με επιλογή αλουμινίου ή μαγνησίου σε διαστάσεις 127 x 17 ίντσες μπροστά και 205 x 17 πίσω. Κλείνουμε με τις κορυφαίες εκδόσεις της Brembo με τέσσερα έμβολα μπροστά και δύο πίσω σε ατσάλινους δίσκους και το ντύνουμε σε ανθρακονημάτινα πανάλαφρα κουστούμια με την αντλία καυσίμου ενσωματωμένη μέσα στο ρεζερβουάρ. Δεν ξεχνάμε τα τέσσερα απίθανα σπέσιαλ τελικά της Akrapovic με θαλάμους διαστολής από τιτάνιο.
Μόλις 99 μοτοσυκλέτες θα κατασκευαστούν, με αντίτιμο 110.000 ευρώ έκαστη. Ο πελάτης μπορεί να την παραγγείλει σε όποιο χρωματισμό θέλει, μάλιστα η Suter προσφέρει την επιλογή να βαφτεί η μοτοσυκλέτα στα χρώματα οποιουδήποτε αναβάτη από την ιστορία των GP - μιλάμε δηλαδή για θρύλους όπως οι κ.κ. Spencer, Cadalora, Gardner, Schwantz, Capirossi κ.ο.κ.
Μετά την περίφημη Ronax 500, μια γερμανική κατασκευή με ανάλογο κινητήρα και εξοπλισμό δρόμου (ναι, βγάζει και πινακίδα αυτή!), η ΜΜΧ 500 είναι η δεύτερη δίχρονη ρέπλικα της σύγχρονης εποχής που μπορεί κανείς να αποκτήσει. Το γεγονός πως η μοτοσυκλέτα του Suter δε βγάζει πινακίδα ελάχιστα θα πρέπει να πειράξει τον υποψήφιο πελάτη φανταζόμαστε... Αν μη τι άλλο, αυτή εδώ η κατασκευή είναι πολύ πιο ισχυρή με 35 περισσότερα άλογα για 20 λιγότερα κιλά, εφόσον δε χρειάζεται να περνά προδιαγραφές δρόμου και να κουβαλάει φώτα και καταλύτες.
Ακολουθεί εντελώς παράνομο βίντεο από πρόσφατη δοκιμή της ΜΜΧ 500 στην πίστα, από paparazzo που στο τέλος τον παίρνουν στη κυνήγι οι μηχανικοί της Suter. Αμ πώς!
Πηγή: mototriti.gr