Στις 8/9/2015 η Modenas παρουσίασε το νέο της παπί CT115S. Ατού του το σύγχρονο design, το μονό πίσω αμορτισέρ, και η έξοδος ρεύματος κάτω από τη σέλα. Το καρμπιρατέρ του πάντως μεταφράζεται ως: "ΜΟΝΟ για Ασία".
Ίσως περιμέναμε υπερβολικά πολλά από τα teaser του νέου CT115S, και έτσι όταν το παρουσίασε η Modenas, δεν σας κρύβουμε πως απογοητευτήκαμε. Το design του είναι μια χαρά, και το πίσω μονό αμορτισέρ του δίνει υπερατού στο κράτημα με το καλημέρα, όμως η συνέχεια της ανάγνωσης του press kit δεν αφήνει την ίδια ευχάριστη γεύση.
Βλέπετε η Modenas επέλεξε τις παραδοσιακές και απλές λύσεις της αερόψυξης και του καρμπιρατέρ, εξανεμίζοντας τις όποιες ελπίδες είχαμε για δυνατές επιδόσεις, αλλά και για να το δούμε και στας Ευρώπας.
Ο αερόψυκτος καρμπιρατεράτος κινητήρας των 115 κ.εκ. αποδίδει 8,8 hp στις 9.000 σαλ., με ροπή 0,8 Kgm στις 5.000 σαλ. Το κιβώτιο είναι 4 σχέσεων, ενώ το παπί της Modenas διαθέτει μίζα και μανιβέλα, ρεζερβουάρ 4,8 λίτρων και ζυγίζει 99 κιλά στεγνό. Έξυπνο -ή αστείο, όπως το πάρει κανείς- είναι το γεγονός πως η Modenas έχει τοποθετήσει στο CT115S πλαϊνά καλύμματα που το κάνουν να δείχνει λες και φοράει Supersport πλαίσιο δυο δοκών αλουμινίου! Ανάμεικτη γεύση αφήνουν και οι επιλογές της εταιρείας στην πέδηση, αφού μπορεί το CT να φέρει δίσκο μπροστά με διπίστονη δαγκάνα, αλλά πίσω φοράει ταμπούρο.
Το CT115S κατασκευάζεται εξολοκλήρου στο εργοστάσιο της Modenas στο Gurun, θα διατίθεται σε 2 χρώματα, κόκκινο και μπλε, ενώ στόχος της εταιρείας είναι να πουλάει στη Μαλαισία 1.500 CT115S κάθε μήνα!
Πηγή: mototriti.gr