Από το 2009 που ξέσπασε η παγκόσμια οικονομική κρίση, μία από τις ελάχιστες εταιρείες που δεν αντιμετώπισε δραματική μείωση πωλήσεων και δεν βυθίστηκε στα "κόκκινα" των ζημιών είναι η Triumph.
Λες και προείδαν το μέλλον, οι Εγγλέζοι -όπως και οι Γερμανοί της BMW- βρέθηκαν προετοιμασμένοι και αντεπεξήλθαν μένοντας κερδοφόροι --κάτι που θα ζήλευαν όλες οι ιαπωνικές εταιρείες.
Η κερδοφορία συνεχίστηκε και το οικονομικό έτος 2011 / 2012, παρότι η κρίση κατάφερε να αγγίξει τις πωλήσεις της εταιρείας και τα κέρδη της --που ανήλθαν σε 16 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας προ φόρων.
Πιο συγκεκριμένα, στο 12μηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου τρέχοντος, η εταιρεία έκανε πωλήσεις 342,3 εκατ. λιρών που απέφεραν κέρδη 15,7 εκατ. Στο προηγούμενο αντίστοιχο διάστημα (10-11) τα κέρδη ήταν 22 εκατ. λίρες.
Η πτώση πάντως οφείλεται κατά ένα μικρό μόνον μέρος στη μείωση των πωλήσεων -μόλις κατά 3 εκατ. λίρες- και περισσότερο στο ότι οι Άγγλοι επένδυσαν τεράστια ποσά στο R&D, έρευνα και εξέλιξη, συνεχίζοντας να προετοιμάζονται για το μέλλον.
Αύξησαν τις επενδύσεις τους στην Έρευνα και Εξέλιξη από τα 22 στα 24 εκατ. λίρες, προκειμένου να εξελίξουν τις μοτοσυκλέτες της επόμενης πενταετίας.
Ανάμεσά τους αναμένεται και ένα μοντέλο μικρότερου κυβισμού για τις αναπτυσσόμενες αγορές της Ινδίας και της Βραζιλίας. Και στις δύο χώρες η Triumph κατασκευάζει καινούργια εργοστάσια.