Πριν μερικές μέρες στο μουσείο κλασικών αυτοκινήτων Autoworld στο κέντρο των Βρυξελλών η Sarolea παρουσίασε και επίσημα την SP7, τη νέα της ηλεκτρική superbike. Μαζί της η βελγική ομάδα επιστρέφει στην ηλεκτρική κατηγορία SES TT Zero για το επερχόμενο Isle of Man ΤΤ. Αναβάτης της ομάδας θα είναι ο νεαρός Σκωτσέζος Robert Wilson.
Πέρυσι η Saroléa έτρεξε ξανά στο TT Zero, κατακτώντας με τον Wilson την τέταρτη θέση πίσω από τα δύο Mugen Shinden των κ.κ. John Mc Guinness και Bruce Anstey, καθώς και τη συμμετοχή-έκπληξη της ομάδας Buckeye Current με τη μοτοσικλέτα RW-2, μια δημιουργία των φοιτητών του πανεπιστημίου Ohio State, και αναβάτη τον Robert Barber. Για φέτος ο στόχος είναι φυσικά η άνοδος στο βάθρο.
Η SP7 φέτος είναι μια ουσιαστικά καινούργια μοτοσικλέτα. Με βάση την εμπειρία της περασμένης χρονιάς, η ομάδα έχει επανασχεδιάσει πρακτικά τα πάντα πάνω στη superbike της, ξεκινώντας από τη βελτιωμένη αεροδυναμική της. Με εκτεταμένη χρήση τιτανίου και ανθρακονημάτων το βάρος φέτος έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ και η κατανομή του έχει αλλάξει με στόχο να χαμηλώσει το κέντρο βάρους.
Η κεντρική μονάδα ελέγχου της SP7 περιλαμβάνει και το σύστημα διαχείρισης των μπαταριών, χρησιμοποιώντας ένα δίκτυο οπτικών ινών για την επικοινωνία με τα απομακρυσμένα μέρη του δικτύου –βλέπε αισθητήρες σε διάφορα σημεία, χειριστήρια στο τιμόνι κ.ο.κ. Το ισχυρότερο όπλο της SP7 ωστόσο είναι ο νέος της κινητήρας, για τον οποίο η Saroléa μας αποκαλύπτει πως στις αρχικές της δοκιμές μετρά μια αύξηση της τάξης του 50% σε ροπή!
Στο κανάλι της μπορείτε να δείτε το βίντεο από την επίσημη παρουσίαση της μοτοσικλέτας, καθώς και ένα μικρό teaser με την SP7 σε δράση.
Sarolea: Με ιστορία 160 ετών!
Η Saroléa ιδρύθηκε στο Βέλγιο το 1850 και είναι μια από τις πρώτες κατασκευάστριες μοτοσικλετών στον κόσμο. Μια αγωνιστική Saroléa 500 κ.εκ. είχε νικήσει τον πρώτο αγώνα ΜΧ που έγινε υπό την αιγίδα της FIM το 1952, ενώ στο προπολεμικό παρελθόν της έχει επισκεφτεί ξανά το Isle of Man TT δύο φορές, το 1932 και 1934, δίχως επιτυχία. Η εταιρεία έπαψε να υφίσταται το 1963, ενώ τώρα επιστρέφει στη ζωή μέσω της Team Saroléa με βλέψεις να γίνει μια ισχυρή κατασκευάστρια ηλεκτρικών μοτοσικλετών. Το διάσημο ΤΤ προσφέρει ένα πρώτης τάξεως πεδίο δοκιμών και εξέλιξης του δικής της κατασκευής ηλεκτρικού κινητήρα, καθώς και την απαραίτητη δημοσιότητα που χρειάζεται κάθε εταιρεία με βλέψεις για ένα νέο ξεκίνημα.
Προς το παρόν η Saroléa δεν έχει ανακοινώσει βλέψεις για μια SP7 παραγωγής, ωστόσο είναι μάλλον σαφές πως όλο το πακέτο ισχύος της αγωνιστικής μοτοσικλέτας προορίζεται να κινήσει στο μέλλον μοτοσικλέτες δρόμου.
Πηγή: mototriti.gr