Με τα επετειακά Speed 94 και Speed 94R η Triumph γιορτάζει τη συμπλήρωση 21 ετών από τότε που παρουσίασε το πρώτο Speed Triple. Ήταν το 1994, εξ ου και τα ονόματα των δύο σπέσιαλ μοντέλων.
Η μοτοσικλέτα που για πολλούς συνιστά την επιτομή των streetfighters συμπληρώνει φέτος 21 χρόνια στην παραγωγή, ευρισκόμενη αισίως στην τέταρτη γενιά της και παραμένοντας δημοφιλής και πετυχημένη όσο ποτέ. Η Triumph μόλις παρουσίασε δύο εορταστικά μοντέλα, επονομαζόμενα Speed 94 και Speed 94R, τα οποία βασίζονται εν πολλοίς στα αντίστοιχα Speed Triple, απλό και R, με τις διαφορές να αφορούν κοσμητικά στοιχεία.
Το Speed 94 θα διατεθεί σε μαύρο (Jet Black) ή κίτρινο (Racing Yellow) χρώμα και ξεχωρίζει από το υποπλαίσιο που είναι βαμμένο στο χρώμα του γραφίτη, τα μαύρα τελικά, τη μικρή ζελατίνα στο χρώμα της μοτοσικλέτας, το κάλυμμα της ουράς και την καρίνα. Επιπλέον, τα λογότυπα στο ρεζερβουάρ είναι γραμμένα με τη γραμματοσειρά που είχε το πρώτο μοντέλο του 1994 και φυσικά η μοτοσικλέτα θα συνοδεύεται με το απαραίτητο αναμνηστικό ταμπελάκι που δηλώνει τη διαφορετικότητά της.
Το Speed 94R είναι ανάλογα βασισμένο στην έκδοση R του Speed Triple, δηλαδή αυτή με το πιρούνι της Ohlins suspension, δαγκάνες Brembo monobloc και λάστιχα Pirelli Supercorsa. Παράλληλα θα συνοδεύεται από όλες τις εμφανισιακές πινελιές που διακρίνουν και το απλό Speed 94 και θα διατίθεται στα ίδια δύο χρώματα.
Λίγη Ιστορία περί Speed Triple
Το Speed Triple με κωδική ονομασία T300 έκανε την εμφάνισή του στην παγκόσμια αγορά το 1994, φέρνοντας ένα μίγμα café racer και streetfighter με έναν ισχυρό τρικύλινδρο κινητήρα σε ένα σπορτίφ πλαίσιο.
Το αποτέλεσμα άρεσε πολύ στο κοινό της μοτοσυκλέτας, έτσι τρία χρόνια αργότερα η Triumph επανήλθε με το εντελώς καινούργιο Τ509. Το νέο γυμνό Triple εγκαινίασε τα χαρακτηριστικά δίδυμα στρογγυλά φανάρια, ενώ το υπόλοιπο ήταν ουσιαστικά μια γδυμένη Daytona 955i, ακριβώς την εποχή που η μόδα μιας streetfighter έκδοσης προερχόμενης από τη superbike κάθε εταιρείας άρχιζε να εδραιώνεται.
Η επιτυχία του Speed Triple γιγαντώθηκε με την παρουσίαση του Τ1050 το 2005, εισάγοντας το τρικύλινδρο Triumph στη σύγχρονη εποχή των streetfighters, πριν φτάσουμε στην τελευταία σύγχρονη γενιά που ξεχωρίζει από τους δίδυμους προβολείς με τις γωνίες και εμπλουτίζει την οικογενειακή παράδοση των Triple με μια απλή και μια R έκδοση.
Πηγή mototriti.gr