Ένα μηχανικό ξύλινο ποδήλατο, το οποίο διέθετε δύο μικρές βοηθητικές ρόδες, όπως αυτές που συνήθως τοποθετούνται στα ποδήλατα των μικρών παιδιών και όσων πρόσφατα μαθαίνουν ποδήλατα, διέσχισε τους δρόμους της Στουτγάρδης στις 10 Νοεμβρίου 1885.
Ήταν ένα δίκυκλο όχημα, πρωτοφανούς στυλ και καινοτόμου τεχνολογίας.
Εντάξει, πήγαινε με 12 χιλιόμετρα ανά ώρα το πολύ, όμως το σούσουρο -και ο θαυμασμός- γύρω από αυτό ήταν κατά πολύ μεγαλύτερο, αναλογικά τουλάχιστον!
Ο πρώτος αναβάτης του δικύκλου, του εξαιρετικού και καινοτόμου riding car της Mercedes, ήταν ο Πάουλ Ντάιμπλερ, γιος του Γκότλιμπ Ντάιμλερ, του ιδρυτή της εταιρείας.
Ήταν το παρθενικό ταξίδι της πρώτης μοτοσυκλέτας στην ιστορία. Και ήταν η πρώτη φορά που κάποιος γευόταν την κρυφή και ακαταμάχητη γοητεία της ελευθερίας των δύο τροχών, μια εμπειρία που έμελλε να συνεπάρει χιλιάδες ανθρώπους στο μέλλον.
Ο Ντάιμλερ γεννήθηκε το 1984 στην πόλη Σορντόφ και δεν άργησε να αφιερωθεί στην μεγάλη του αγάπη, τις τεχνικές κατασκευές.
Ως το 1882 υπήρξε τεχνικός διευθυντής στο εργοστάσιο Deutz, δουλεύοντας δίπλα στον εφευρέτη της πρώτης μηχανής εσωτερικής καύσης, Νικολάους Ότο, πριν δημιουργήσει το δικό του προσωπικό εργαστήριο στο πίσω μέρος της αυλής του σπιτιού του, στο Κανστάτ της Στουτγάρδης.
O Ντάμλερ και ο συνεργάτης του σκέφτηκαν ότι ευκολότερος τρόπος για να δοκιμάσουν την αντοχή της νέας μηχανής ήταν να την ενσωματώσουν σε ένα ποδήλατο.
Προσπαθώντας να τελειοποιήσουν μια βενζινοκίνητη μηχανή εσωτερικής καύσης με υψηλή απόδοση, προχώρησαν σε αυτή την... προχωρημένη δοκιμή και λάνσαραν τη μοτοσυκλέτα!