Έχουν περάσει μόλις οχτώ μήνες από τότε που παρουσιάστηκε η Brutale 800 Dragster και οι Ιταλοί αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια νέα έκδοση η οποία είναι ακόμη πιο «ακραία» σχεδιαστικά από την ήδη εντυπωσιακή «στάνταρ». Η ιταλική εταιρία συνηθίσει να προσθέτει το «ταμπελάκι» RR μόνο στα κορυφαία μοντέλα της, και η νέα έκδοση του Brutale Dragster είναι όντως το κορυφαίο μεταξύ των δύο εκδόσεων.
Τελικά, οι αλλαγές δεν ήταν μόνο αισθητικής φύσεως αλλά και ουσίας, αφού η Brutale 800 Dragster δυνάμωσε σε μεγάλο βαθμό και από τους 125 ίππους της απλής έκδοσης έφτασε στους 140 ισοφαρίζοντας την απόδοση του supersport F3 800.
Παράλληλα, η μέγιστη ισχύς αποδίδεται 1.500 στροφές ψηλότερα από τη στάνταρ έκδοση φτάνοντας στις 13.000. Η ισχύς του κινητήρα, με το στρόφαλο που περιστρέφεται αντίθετα σε σχέση με τους υπόλοιπους άξονες του μοτέρ, ανέβηκε δραματικά Αυτή όμως δεν ήταν η μόνη αλλαγή.
Ο τεντωτήρας της καδένας έχει ανασχεδιαστεί για πιο πολιτισμένη λειτουργία και καλύτερη αξιοπιστία, το φιλτροκούτι είναι ολοκαίνουριο (ανασχεδιάστηκε και το κάτω μέρος του ντεπόζιτου για αυτό), ενώ το τελικό της εξάτμισης έχει βελτιστοποιηθεί εσωτερικά. Επίσης κάθε κύλινδρος φέρει δύο μπεκ ψεκασμού, αντί για ένα που έχουν οι υπόλοιπες Brutale. Αύξηση έχουμε και στη ροπή η οποία ανέβηκε από τα 8,26 στα 8,77 Kgm στις 10.100 σ.α.λ..
Η MV Agusta κάνει λόγο για γραμμική απόδοση του μοτέρ στο χαμηλό φάσμα λειτουργίας που μετατρέπεται σε εκρηκτική, καθώς ο κινητήρας πλησιάζει στο όριο της περιστροφής του-13.200 σ.α.λ. Καμία αλλαγή δεν έχουμε στο 6τάχυτο κιβώτιο τύπου κασέτας.
Πηγή: www.mototriti.gr