Το KTM RC 390 στην Ελλάδα

Το KTM RC 390 ABS των 400 κυβικών εκατοστών, με τους 44 ίππους και τα 147 κιλά βάρους καταφθάνει στη χώρα μας. 

Το κορυφαίο μοντέλο της νέας σειράς RC (125-200-390), βασίζεται στο 390 Duke, έχει όμως πολλές και σημαντικότατες αλλαγές, ενώ προσφέρει ατόφια sport απόδοση σε ένα προσιτό πακέτο. Ας δούμε εν τάχει τα δυνατά του σημεία:

• 44hp + 147kg = διασκέδαση για κάθε αναβάτη
• Πλαίσιο με νέα, πιο ακραία γεωμετρία (σε σχέση με το Duke)
• ABS στο βασικό εξοπλισμό
• Εύκολο στην οδήγηση, εύκολο στη συντήρηση
• Προσιτό κόστος, ατέλειωτη απόλαυση
• Αληθινά READY TO RACE

Η νέα KTM RC 390 έρχεται στους Ελληνικούς δρόμους με στόχο να διαδώσει το αγωνιστικό DNA της KTM με έναν τρόπο εντυπωσιακό. Ποτέ ως τώρα δεν είδαμε μια μοτοσυκλέτα με φέρινγκ να μπαίνει στην κατηγορία αυτή με τόση ποιότητα, τεχνολογία και δυνατότητες για γρήγορους γύρους στις πίστες. Ξεχωρίζει για τα κορυφαία high-tech εξαρτήματά της, και για την εκπληκτική αναλογία ισχύος/βάρους, την απίστευτη ευελιξία και το φοβερό της κράτημα.

Η κορυφαία μοτοσυκλέτα της σειράς RC ακολουθεί την εξαιρετική επιτυχία που έκανε το naked KTM 390 DUKE με το οποίο μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, αλλά με νέα θέση οδήγησης και φέρινγκ του οποίου η σχεδίαση προέρχεται από τα Grand-Prix.

Το RC, καθώς έχει πιο sport προσανατολισμό χρειάζεται και διαφορετικά χαρακτηριστικά γεωμετρίας πλαισίου. Έτσι η γεωμετρία στο RC είναι σημαντικά διαφορετική, με στόχο την αυξημένη ευελιξία, και την βελτιωμένη συμπεριφορά σε sport χρήση (βλ. πίστα). Πιο μικρή γωνία κάστερ, μικρότερο ίχνος και μεταξόνιο, δίνουν στο RC 390 πιο "παιχνιδιάρικο" χαρακτήρα, πραγματικές δυνατότητες μέσα στις πίστες, δίχως να θυσιάζουν την υποδειγματική σταθερότητα της μοτοσικλέτας σε όλες τις ταχύτητες.

Επιπλέον διαφορές που θέτουν το RC σε άλλη κατηγορία σε σχέση με το γυμνό Duke, είναι αλλαγές στις αναρτήσεις της WP, που πλέον έχουν μικρότερη διαδρομή και μεγαλύτερες τιμές στις αποσβέσεις. Όπως και το Duke έτσι και το RC διαθέτει μεγάλων διαστάσεων πιρούνι, με καλάμια ίδιας διαμέτρου (43χλστ.) με το superbike KTM 1190 RC8 R.

Τοποθετημένος μέσα στο πορτοκαλί χαλύβδινο χωροδικτύωμα είναι το ίδιο ισχυρό και αξιόπιστο σύνολο που κινεί και το 390 Duke. Ο μικρής διαδρομής υγρόψυκτος DOHC τετραβάλβιδος κινητήρας των 375cc, αποδίδει 44hp και 3,6Kgm ροπής και ελέγχεται από σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού για να εξασφαλίσει μοναδική απόκριση, και δυνατές επιδόσεις, μαζί με κορυφαία αξιοπιστία.

High-tech εξαρτήματα
Το σύστημα φρένων έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Brembo, και αποτελείται από τετραέμβολη ακτινική(!) δαγκάνα με δίσκο 300χλστ. μπροστά, ενώ υπάρχει και ABS της Bosch στο βασικό εξοπλισμό –ένα μοναδικό χαρακτηριστικό για αυτή την κατηγορία!

Τα ελαστικά είναι 110/70 ZR17 μπροστά και 150/60 ZR17, πίσω και προέρχονται από τη Metzeler.

Στοιχείο που δηλώνει τη σοβαρότητα και την μεγάλη σημασία του RC 390 είναι οι αυριανοί αναβάτες των MotoGP, που θα οδηγήσουν την έκδοση «CUP» του RC 390 την ερχόμενη σεζόν στο Γερμανικό ADAC Junior Cup. Τα RC 390 του Junior Cup έχουν επάνω τους μια σειρά από εξαρτήματα ειδικά σχεδιασμένα για την πίστα, τα οποία προέρχονται από τον κατάλογο των KTM PowerParts. Τα παραπάνω εξαρτήματα είναι διαθέσιμα και για την έκδοση δρόμου του RC 390, ώστε οι αναβάτες να μπορούν να προσαρμόσουν τις μοτοσυκλέτες τους στα δικά τους γούστα.

Το RC 390 ABS έχει προτεινόμενη λιανική 5.690 ευρώ θα είναι διαθέσιμο από τα τέλη Σεπτέμβρη και είναι έτοιμο να γράψει ένα σημαντικό κεφάλαιο για την αυστριακή εταιρεία. Μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα που είναι έτοιμη να εμπνεύσει τους αναβάτες σε όλο τον κόσμο.

Σχετικά Tags
KTM