Η Yamaha ανακοίνωσε την παραγωγή ενός ακόμη μοντέλου για την σειρά ΜΤ, συμπληρώνοντας τη γκάμα με χαμηλότερους κυβισμούς.
Μετά τα ΜΤ-09 σε δύο εκδόσεις (απλό και «Rally» αλλά και το ΜΤ07, στην γκάμα του 2014 προστίθεται μια πιο μικρή έκδοση, διατηρώντας το πνεύμα και τα χαρακτηριστικά της σειράς.
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στην πλατφόρμα του YZF-R125, αφού το ΜΤ-125 αποτελεί δομικά ένα R125 χωρίς τα πλαστικά του μέρη –με μερικές ακόμη αλλαγές.
Το «delta box» πλαίσιο παραμένει, όπως και ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 124,7cc του R. Οι αλλαγές ώστε το ΜΤ125 να αποκτήσει τη δική του ταυτότητα εντοπίζονται στο σχεδιασμό των περιφερειακών που παραπέμπουν ευθέως στα μεγαλύτερα μοντέλα, το MT09 και ΜΤ-07.
Η γεωμετρία παραμένει, με μοναδική αλλαγή το μεγαλύτερο κόψιμο του τιμονιού που πλέον στρίβει κατά 33.5º. Στόχος είναι να «χωρά» και να ελίσσεται πιο εύκολα στην ασφυκτική αστική κυκλοφορία.
Νέα είναι η σέλα, διαχωρισμένη για οδηγό και συνεπιβάτη, ώστε να μπορεί να υποδεχτεί «σπορ» κάλυμμα για το πίσω μέρος της –για τις διαδρομές που «δεν προβλέπεται» δεύτερο άτομο.
Το ρεζερβουάρ είναι περίτεχνα σμιλευμένο με, το τιμόνι και τα μαρσπιέ για οδηγό και συνεπιβάτη είναι νέα. Η θέση οδήγησης είναι πιο «σπορ», ωστόσο σχεδιασμένη για άνεση και ευκολία σε αστική χρήση
Εμπρός το πιρούνι είναι ανεστραμμένο 41mm και το φρένο αποτελείται από μονό δισκόφρενο 292mm που χρησιμοποιεί ακτινικής τοποθέτησης δαγκάνα. Τα όργανα είναι ψηφιακά όμοια με εκείνα των μεγαλύτερων μοντέλων, με διαφορετική όμως διάταξη για τις ενδείξεις.
Στόχος της Yamaha είναι να τοποθετήσει το MT-125 σε υψηλότερη ποιοτικά κατηγορία, σε σχέση με τον μέσο όρο των μικρού κυβισμού μοτοσυκλετών. Με προσοχή στη λεπτομέρεια και σύγχρονες γραμμές, δίνει την εικόνα μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας παραμένοντας αρμονικό και «γήινο».
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 11,5 λίτρα ώστε σε συνδυασμό με τον οικονομικό κινητήρα να πετυχαίνει ασυνήθιστα μεγάλη για την κατηγορία του αυτονομία.
Με απόδοση 14,8hp και βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 137 κιλά, το πανέμορφο ΜΤ-125 ρίχνεται στην μάχη της Ευρωπαϊκής αγοράς πιθανά και μέσα στον ερχόμενο Ιούλιο.
Η τιμή του παραμένει άγνωστη, κρίνοντας όμως από την τάση της Yamaha στα νέα της μοντέλα, αναμένεται να είναι εξαιρετικά χαμηλή. Οι χρωματισμοί θα είναι σε κόκκινο, γκρι και μπλε ενώ θα συνοδεύεται και από μια σειρά αξεσουάρ για την «αναβάθμιση» της αισθητικής αλλά και της απόδοσης.