Το ενσταντανέ δείχνει για πρώτη φορά το μικρό Triumph, το οποίο πιθανότατα θα εμφανιστεί του χρόνου. Πρόκειται για τη μικρότερη μοτοσυκλέτα στη γκάμα της σύγχρονης ιστορίας του Βρετανικού εργοστασίου.
Αναφέρεται παντού ως Daytona 250 και μοιάζει να βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο προπαραγωγής. Είναι πιθανώς ίδιο με τη «γυμνή» μοτοσυκλέτα που είχε δημοσιευτεί στην αμερικάνικη ιστοσελίδα RideApart μόλις τον Οκτώβριο καθώς εκτός του φέρινγκ, της μοιάζει πολύ σε όλα τα περιφερειακά που διακρίνονται.
Είναι επίσης παρόμοιο με το σχέδιο που έδειξε η Triumph στην έκθεση EICMA του Μιλάνου, τον περασμένο μήνα: προσέξτε τα λοξά φώτα (θυμίζουν Daytona 675), το λεπτό πιρούνι, τον μονό δίσκο, το φέρινγκ, το τετράγωνης διατομής ψαλίδι.
Το 250 θα κατασκευάζεται στο ολοκαίνουργιο εργοστάσιο της εταιρείας στην Ινδία το οποίο ανοίγει αυτόν τον μήνα, προσφέροντας πρόσβαση στην αναπτυσσόμενη αγορά της νοτιοανατολικής Ασίας.
Η μοτοσυκλέτα φορά έναν νέο υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα 250 κυβικών με άγνωστη ακόμη απόδοση. Δεν μπορεί όμως να υστερεί εκείνης των Kawasaki Ninja 300 και Honda CBR300R, ώστε να είναι ανταγωνιστική.