Τα 13 μοντέλα της Honda που αλλάζουν πρόσωπο

Μεγάλη η λίστα στην γκάμα της Honda για το 2014 χωρίς ωστόσο να εμφανίζει κάποιο εξολοκλήρου νέο μοντέλο για τη νέα χρονιά.

Αναβάθμιση επανεμφάνιση και φρεσκάρισμα είναι οι χαρακτηρισμοί που κυριάρχησαν στη δουλειά των τεχνικών για φέτος. Και η ανταπόκριση στην απόφαση για «όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές στην κατηγορία διπλώματος Α2 (με όριο την απόδοση 35Kw – 50 ίππους).

Ξεχώρισε η ναυαρχίδα της γκάμας η CBR 1000RR SP που βασιζόμενη στην αναβαθμισμένη Fireblade, «πέρασε» από το HRC, το αγωνιστικό τμήμα της Honda και δέχτηκε την ιδιαίτερη περεταίρω φροντίδα του. Είναι η πρώτη Fireblade που βγαίνει σε έκδοση SP στην ανάγκη για μια πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα για τους αγώνες και το παγκόσμιο Superbike. Αλλά και σαν αντιστάθμισμα προφανώς στη γενικότερη τάση προς πιο ήπιες και χρηστικές μοτοσυκλέτες.

Η CBR 650 F δέχτηκε μια συνολική αναβάθμιση πέρα από τα επιπλέον 50 κυβικά, ώστε να συνεχίσει το εξαιρετικό έργο της CBR 600 F που εδώ και δεκαετίες «εισάγει» ιδανικά τους οδηγούς στον κόσμο των Supersport μοτοσυκλετών. Μαζί με τη γυμνή της έκδοση, την CB 650 F βγαίνει και σε έκδοση που αποδίδουν 35 Kw για την κατηγορία διπλωμάτων Α2.

Η σειρά CTX και ο κινητήρας με το σύστημα Dual Clutch Transmission-DCT απέκτησε νέους εκπροσώπους. Η CTX1300 είναι και η ναυαρχίδα της γκάμας πλέον και πέρα από τον ανανεωμένο DCT απέκτησε και το πλήρες πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Κάτι ανάλογο έγινε και στο CTX 700 που βγαίνει και σε έκδοση με βαλίτσες ενσωματωμένες στον εξοπλισμό. Χαμηλή θέση οδήγησης, στάση cruising με τα πόδια τοποθετημένα μπροστά, προσφέρει σύμφωνα με τη Honda αυτονομία 345 χιλιομέτρων με ένα ρεζερβουάρ, ενώ διατίθεται και σε έκδοση A2.

Η «τρίδυμη» σειρά NC συνεχίζει την επιτυχημένη της πορεία αναβαθμισμένη πλέον στα 750 κ.εκ. μοιράζονται το νέας γενιάς αυτόματο κιβώτιο DCT που πετυχαίνει πλέον ταχύτερες αλλαγές σχέσεων. Το NC 750 S υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ (!) από το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, το Integra που αποτελεί την scooter έκδοση της σειράς έχει βελτιωμένη εργονομία και λεπτότερη σέλα ενώ το NC750 X έχει πολλαπλασιάσει τη λίστα του εξοπλισμού που μπορεί να δεχτεί στην Adventure «μεταμόρφωσή» του. 

Στην παρουσίαση ξεχώρισαν ωστόσο δύο μοντέλα που ανέδιδαν τη δική τους αύρα. Το ένα ήταν η CRF 450 Rally που μετά τη νίκη της στο Rally του Μαρόκο και την κατάκτηση του τίτλου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα έχει στόχο τη νίκη στο Dakar 2014 και το σπάσιμο της 13χρονης μονοκρατορίας της ΚΤΜ στο θεσμό. 

Το άλλη ήταν η επανεμφάνιση του VFR με 800 κ.εκ. Ο V4 κινητήρας αποτελεί ένα από τα κοσμήματα στη συλλογή της Honda μόνο που το υψηλό κόστος και οι απαιτήσεις σε κατανάλωση έκαναν τις εξαιρετικές VFR ποθητές αλλά όχι και προσιτές. Με νέα διαχείριση καυσίμου και πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών, η VFR 800 F βγαίνει και σε έκδοση Tourer για το 2014. 

Την πολυπληθή λίστα των μοντέλων συμπλήρωσαν τα ήδη γνωστά SH 125 Mode, MSX 125 και CBR 300 R.

Σχετικά Tags
Honda