Η εμφάνισή του αναπαράγει βασικά το θέμα του κορυφαίου TMAX 530, με κυριότερο χαρακτηριστικό τα δίδυμα λοξά φώτα LED
Το X-MAX 300 έρχεται να προστεθεί στην ομώνυμη σκουτερο-οικογένεια της Yamaha, ως πιο γρήγορο αλλά και πιο οικονομικό από το X-MAX 250 που αντικαθιστά.
Η εμφάνισή του αναπαράγει βασικά το θέμα του κορυφαίου TMAX 530, με κυριότερο χαρακτηριστικό τα δίδυμα λοξά φώτα LED.
Στις βελτιώσεις του περιλαμβάνεται ο αυξημένος χώρος κάτω από τη σέλα που πλέον μπορεί να δεχτεί δύο κράνη φουλ-φέις ή έναν φορητό υπολογιστή, η παροχή ρεύματος στο ντουλαπάκι μπροστά, η εκκίνηση χωρίς κλειδί και το... Traction Control!
Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας προδιαγραφών Euro4 έχει 292 κυβικά και είναι τεχνολογίας Blue Core. Δηλαδή είναι σχεδιασμένος εξαρχής για μικρότερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις, προσφέροντας βελτιωμένη επιτάχυνση και μεγαλύτερη τελική από το 250.
Αποδίδει 27,6bhp στις 7.500σαλ και 2,90χλγμ ροπής στις 5.750σαλ, πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλωμάτων Α2 στην Ευρώπη.
Το πλαίσιο είναι τελείως νέο και φορά μπροστά ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με δύο πλάκες στήριξης των καλαμιών, α λά μοτοσυκλέτα. Τα αμορτισέρ πίσω είναι δύο, ενώ οι τροχοί έχουν διάμετρο 15” μπροστά και 14” πίσω για να τα βολευτεί ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών.
Το X-MAX 300 φρενάρει με ένα μεγάλο δίσκο 267χιλ μπροστά και έναν 240χιλ πίσω. Τα φρένα υποστηρίζονται από ABS, όπως επιβάλλεται πλέον στην Ευρώπη.
Το πιο ενδιαφέρον στον εξοπλισμό πάντως είναι το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TC) που προσφέρει μια καλοδεχούμενη επιπλέον βαθμίδα ασφαλείας, ειδικά σε δρόμους τόσο ολισθηρούς όσο της Ελλάδας τον χειμώνα.
Στο κλειδί υπάρχει ένας πομπός και κάπου στα όργανα ένας αισθητήρας προσέγγισης, πράγμα που σημαίνει ότι το Χ-ΜΑΧ ξεκινά με το πάτημα ενός κουμπιού χωρίς να βγάλετε το κλειδί από την τσέπη, μόλις ο αναβάτης πλησιάσει αρκετά.
Ο αυτοκινητικός πίνακας οργάνων είναι νέας σχεδίασης, επίσης εμπνευσμένος από τον αντίστοιχο στο TMAX, με στρογγυλά αναλογικά ταχύμετρο/στροφόμετρο. Ανάμεσά τους βρίσκεται μια ψηφιακή οθόνη με όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες.
Στα φώτα συναντάμε 3 προβολείς LED, από τους οποίους ο ένας στο κέντρο αποτελεί τη μεγάλη σκάλα. Ένα μεγάλο ημικυκλικό LED σώμα καλύπτει την ουρά.
Το X-MAX 300 ζυγίζει 179 κιλά, χωρά 13 λίτρα καυσίμου και κατασκευάζεται σε τρία χρώματα: Lunar Grey, Milky White και Quasar Bronze.
Θα εκτεθεί στο κοινό στο Μιλάνο, στις 8 Νοεμβρίου, στα πλαίσια της EICMA 2016. Στα καταστήματα αναμένεται να φτάσει τον Μάρτιο του 2017.