Μικρότερο και φθηνότερο ανοίγει διάπλατα τις πόρτες της Ιταλικής μοτοσικλετιστικής παράδοσης στους νέους οδηγούς.
Όλοι περίμεναν ένα μικρότερο διάδοχο του ήδη πετυχημένου Ducati Scrambler. Τα 803 κυβικά του V-2 έκαναν τη μοτοσικλέτα δυσπρόσιτη για τους νεοεισερχόμενους στον κόσμο των 2 τροχών.
Πολλοί πίστευαν ότι το νέο μοτέρ θα ήταν V-2 από 300 μέχρι 600 κυβικά, άλλοι περίμεναν ότι θα ήταν ίσως ένα μονοκύλινδρο Thumper. Φαίνεται ότι τελικά η Ducati σχεδίασε ένα μικρότερο Scrambler που μπορεί να είναι φθηνότερο από το 800, με σκοπό να προσελκύσει τους νέους.
Στα τέλη του μήνα, στην έκθεση του Μιλάνου αναμένεται να αποκαλυφθεί το νέο Ducati Scrambler 400. O κινητήρας θα παραμείνει δικύλινδρος V με ιπποδύναμη εντός των ορίων που προβλέπονται για τους νέους κατόχους άδειας οδήγησης μοτοσικλέτας Α2.
Η νέα εμπορική στρατηγική που έχει αρχίσει να εφαρμόζει η Ducati με το μεγαλύτερο Scrambler, αποσκοπεί στην πώληση της μοτοσικλέτας σε χαμηλή τιμή με μικρό κέρδος και τον αντιπρόσωπο να κερδίζει χρήματα από τον εξοπλισμό και τα αξεσουάρ που θα προσθέσει ο ιδιοκτήτης της νέας Scrambler 400.
Στη σελίδα του Ducati Scrambler στο Facebook παρουσιάστηκαν φωτογραφίες από 2 μοτοσικλέτες διαφορετικής χρήσης, γεγονός που μάλλον προειδοποιεί για την εμφάνιση 2 εκδόσεων του νέου 400.
Η προωθητική καμπάνια ξεκίνησε με ένα ρομαντικό βιντεάκι για ένα ειδύλλιο ανάμεσα σε ένα σκέιτερ και μία BMXer, τον Μπάρτ και τη Μπέττυ, οι οποίοι βολτάρουν με τα 2 μικρότερα Scrambler.
Θανάσης Χούντρας