Ο Mark Wilson της Fast Company είχε την ιδέα: ένα αυτοκίνητο που με το πάτημα ενός κουμπιού θα χωρίζεται σε δύο πλήρως αυτόνομες μοτοσικλέτες. Θα ήθελε μάλιστα να την προχωρήσει ως τη δημιουργία ενός πρωτοτύπου, το οποίο θα προσπαθούσε να πουλήσει σε κάποιον κατασκευαστή αυτοκινήτων.
Πήρε λοιπόν αυτή τη σκέψη και επισκέφθηκε το σχεδιαστικό οίκο Argo Design, όπου βρήκε τον κατάλληλο άνθρωπο. Ο Chipp Walters έχει ένα γεμάτο βιογραφικό με συνεργασίες που φτάνουν ως τη NASA και ενθουσιάστηκε με την ιδέα.
Ξεκινώντας από ένα απλό brainstorming με άλλους σχεδιαστές της εταιρείας, μέσα σε τρεις μέρες το όνειρο του Wilson είχε ολοκληρωθεί σε ένα πλήρως λειτουργικό σχέδιο και από κει στην πρώτη μακέτα.
Το σχέδιο ονομάστηκε Lanesplitter και συνίσταται σε ένα διθέσιο αυτοκίνητο που κινείται μέσω ηλεκτρικών κινητήρων στους δύο πίσω τροχούς. Πατώντας ένα κουμπί οι δύο πλευρές του Lanesplitter αποκολλούνται και πλέον έχουμε δύο μοτοσικλέτες, η καθεμία ικανή να κινηθεί εντελώς αυτόνομα.
Μάλιστα, από τη στιγμή που οι δύο πλευρές αποχωρίζονται, το κάθε ένα μπροστινό λάστιχο διασπάται σε δύο κομμάτια ώστε να εξασφαλίσει την απαραίτητη ευστάθεια για τη μοτοσικλέτα, σε μια λογική που θυμίζει τρίκυκλα σκούτερ όπως τα MP3 της Piaggio.
Ο σχεδιασμός της Argo Design φτάνει σε μεγάλο βαθμό λεπτομέρειας, περιλαμβάνοντας ακόμη και τον ειδικό μηχανισμό που συνδέει τις δύο πλευρές σε ένα όχημα. Όπως λέει άλλωστε ο σχεδιαστής Chipp Walters, «τα καλύτερα σχέδια είναι αυτά που είναι εφικτά».
Τώρα απομένει στον Mark Wilson να πείσει κάποια αυτοκινητοβιομηχανία να ενδιαφερθεί για το σχέδιο αυτό. Δε θα είναι εύκολο, ήδη το έδειξε στην Cadillac της οποίας τα στελέχη δεν έδειξαν να ενθουσιάζονται.
Παρόλα αυτά, στο μυαλό ενός ονειροπόλου όπως ο Wilson το Lanesplitter αποτελεί μια λύση για το κυκλοφοριακό, ένα ιδανικό όχημα για ζευγάρια ή απλά το απόλυτο γκάτζετ.