Μεγάλα είναι τα νέα για τους φίλους της ινδικής εταιρίας και των vintage μοτοσικλετών, όπως μεγάλα είναι γενικότερα τα σχέδια της Royal Enfield για το μέλλον.
Σύμφωνα με αναφορές στο διαδίκτυο τα νέα μοντέλα (τρία ή τέσσερα) που αναμένεται να παρουσιάσει η Royal Enfield το 2016 βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο δοκιμών και θα βασίζονται πάνω σε δύο ξεχωριστές πλατφόρμες με διαφορετικούς κινητήρες.
Όσον αφορά τους κινητήρες να πούμε ότι πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο -λογικά αερόψυκτο- με εκκεντροφόρο επικεφαλής και χωρητικότητα λίγο πάνω από τα 400 κ.εκ. αλλά και έναν εν σειρά δικύλινδρο, για τον οποίο τα στοιχεία είναι ακόμη λιγότερα. Σύμφωνα με αυτά που ακούγονται πάντως, ο ακριβής κυβισμός του δεν έχει καθοριστεί ακόμη αλλά μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 750 κ.εκ.!
Το άλλο μεγάλο νέο για τη Royal Enfield αφορά τον μερικό επαναπατρισμό της αφού έπειτα από 40 και πλέον χρόνια επιστρέφει στη Μ. Βρετανία και συγκεκριμένα στο Leicestershire της Αγγλίας. Εκεί αναμένεται να δημιουργήσει άμεσα ένα νέο τεχνολογικό κέντρο έρευνας και εξέλιξης το οποίο θα λειτουργήσει εντός του 2015.
Το εν λόγω κέντρο ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο του ομίλου Eicher (στον οποίο ανήκει η Royal Enfield), Siddhartha Lal, και αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρίας για διπλασιασμό των παγκόσμιων πωλήσεων της από φέτος κιόλας! Απλά να πούμε ότι το 2014 η Royal Enfield πούλησε 300.000 μοτοσικλέτες και θέλει να κάνει ένα πραγματικό άλμα στις 450.000. Άλλο ένα μεγαλύτερο κέντρο έρευνας και εξέλιξης θα κατασκευάσει η εταιρία στην έδρα της στο Chennai της Ινδίας το οποίο θα είναι λειτουργικό το 2016 και θα συνεργάζεται με το μικρότερο της Αγγλίας.
Τα μεγάλα σχέδια της εταιρίας για το μέλλον φαίνονται επίσης και από τις κινήσεις της σε επίπεδο προσωπικού. Πρόσφατα προσέλαβε το γνωστό σχεδιαστή Pierre Terblanche, ενώ ως επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού στρατηγικής διορίστηκε ο Simon Warburton, πρώην διευθυντής πρότζεκτ της Triumph.
Μεγάλα πράγματα λοιπόν για τη Royal Enfield στο άμεσο μέλλον τα οποία και περιμένουμε να δούμε με ανυπομονησία.
Πηγή: mototriti.gr