Οι συζητήσεις για το πώς είναι η νέα Ducati Scrambler ήταν πολλές και διαρκείς.
Όπως και το πώς θα γίνει δεκτή από τους σκληροπυρηνικούς συντηρητικούς αναβάτες της εταιρείας, οι οποίοι είχαν στο μυαλό τους την προκάτοχό της.
Στην έκθεση INTERMOT στη Γερμανία , η Ducati βάζει στην άκρη αυτούς τους φόβους, υιοθετώντας μία μοτοσυκλέτα με έξυπνο στυλ, η οποία επανερμηνεύει σωστά το πνεύμα της αρχικής πρότασης της δεκαετίας του 1960.
Η νέα Ducati Scrambler όμως δεν γυρίζει στη νοσταλγία .
Η Scrambler είναι μια νέα έκδοση με δοκιμασμένο και πραγματικό SOHC V - twin κινητήρα της Ducati, αερόψυκτο και υγρόψυκτο ταυτόχρονα, στα 803cc .
Στην πραγματικότητα είναι μια μηχανή 796 κυβικών, οποία βγάζει 75 ίππους στις 8250 σ.α.λ. και 50,2 κιλά ροπής στις 5750.
Ο κινητήρας , caringly έφερε σε άριστη κατάσταση αποδοτικότητας τη μοτοσυκλέτα, σε σχέση με την πρόγονό της με τον σούπερ κινητήρα του ειδικού Gigi Mengoli.
Η νέα Scrambler ζυγίζει 170 κιλά χωρίς τα καύσιμα και κυκλοφορεί σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις.
Τη Scrambler Icon (6.902€), την Urban Enduro (8.121€), τη Scrambler Full Throttle (8.121€) και τη Scrambler Classic (8.121€).
Η νέα αυτή μοτοσυκλέτα αποτελεί μία μεγάλη επένδυση για την ιταλική φίρμα, ενώ η παραγωγή χτίζεται εκτός από τη Μπολόνια και στην Ταϋλάνδη, αλλά και στη νέα μονάδα της εταιρείας στη Βραζιλία.