Όπως φαίνεται από τα στοιχεία των πωλήσεων, οι νέες μοτοσυκλέτες δρόμου της Husqvarna αναλαμβάνουν τον ρόλο της σανίδας σωτηρίας για την εταιρεία.
Αν και τα μοντέλα εκτός δρόμου αποτελούν ακόμα την πλειοψηφία των πωλήσεων (7.494 μονάδες), χωρίς τα νέα μονοκύλινδρα και δικύλινδρα δρόμου (3.257 μονάδες) η ιταλική εταιρεία θα βυθιζόταν ακόμα περισσότερο στο κόκκινο. Γιατί οι πωλήσεις των παραδοσιακών on-off (enduro, mx, supermoto) υπέστησαν νέα καθίζηση κατά 19%.
Συνολικά το 2012 η Husqvarna σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 15,7%, διοχετεύοντας στην αγορά 10.751 κομμάτια --ενώ το 2011 είχε κάμψη 24,8% σε σχέση με το '10. Τα τελευταία 3 χρόνια η ιστορική εταιρεία επιβιώνει χάρη στην υποστήριξη της νέας της ιδιοκτήτριας BMW που επένδυσε και σε νέο εργοστάσιο στην Ιταλία. Η συμμετοχή των Γερμανών ήταν καθοριστική στη δημιουργία των street μοντέλων, συμβάλλοντας με τους κινητήρες, την τεχνογνωσία και το ρευστό τους.
Έτσι για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια η ''Husky'' βλέπει άνοδο πωλήσεων. Και φυσικά συνεχίζει την εφαρμογή του προγράμματος παραγωγής που δείχνει να φέρνει επιτέλους αποτελέσματα. Ενισχύει δηλαδή διαρκώς την παρουσία της στον δρόμο.
Σαν απόδειξη παρουσιάζουμε την κατασκοπευτική φωτό της νέας παραλλαγής του δικύλινδρου Nuda (πούλησε 1.936 κομμάτια το 2012), δηλαδή ένα... τουριστικό Nuda με τον ίδιο κινητήρα του BMW 600 GS.
Η μεταμόρφωση οφείλεται στο μισό φέρινγκ με την κανονικών διαστάσεων ζελατίνα, στη φαρδύτερη σέλα για αναβάτη/συνεπιβάτη και ίσως στο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ. Σκοπός των επεμβάσεων είναι να γίνει πιο άνετη η μοτοσυκλέτα για μεγάλες διαδρομές και ανάλογα να αυξηθεί η αυτονομία της.
Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στα τέλη της χρονιάς για να πουληθεί το 2014. Δεν είναι δε απίθανο, ενόψει της "ενθαρρυντικής" κινητικότητας στις πωλήσεις, να δούμε μαζί και τις εκδόσεις παραγωγής των Husqvarna Baja και Husqvarna Moab.
Η φωτό δημοσιεύθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Λέσχης 100hp Ducati DOC του Βαρέζε, όπου έχει το εργοστάσιό της η Husqvarna.
Τυχαίο;