Ο Joe Dryden έκανε 3,6 χλμ. με μια Victory Octane
Με πολύ έξυπνο μάρκετινγκ η Victory, μια εταιρεία με μόλις 12 μοντέλα (παραλλαγές όλα σε 4 βασικές πλατφόρμες) καταφέρνει να μένει για καιρό στην επικαιρότητα.
Πριν μόλις μία βδομάδα γράψαμε για την Victory Combustion, την οποία περιγράψαμε σαν έναν ύμνο στο «αμερικάνικο muscle bike».
Λες και ο τίτλος μας χρειαζόταν επιβεβαίωση, σήμερα γράφουμε για ένα σχετικό ρεκόρ που πλέον ανήκει στη φίρμα.
Αφορά το πιο.... μακρόσυρτο burn-out του κόσμου και επιτεύχθηκε στις 2 Μαρτίου τρέχοντος έτους. Η επιτυχία πιστώνεται στον στάντμαν Joe Dryden (μέλος της Stand Team Victory), ο οποίος κινήθηκε επί 3.588,07 μέτρα σπινάροντας την πίσω ρόδα μιας Victory Octane. Το σταντ διοργανώθηκε στην πίστα Orlando Speed World της Φλόριδα.
Αν και αναμφισβήτητα ήταν μια επιτυχία, ο Dryden δεν πέτυχε απόλυτα τον στόχο του που ήταν να καλύψει ακόμη μεγαλύτερη απόσταση μέσα στην οβάλ πίστα. Όμως το φουκαριάρικο το πίσω λάστιχο είχε άλλη άποψη.
Διαλύθηκε νωρίτερα από ό,τι είχε προβλεφθεί, βάζοντας τέλος στην προσπάθεια. Μόλις είδε ότι το πράμα δεν πήγαινε άλλο, ο Dryden πέταξε κάτω τη μοτοσυκλέτα του με το πίσω λάστιχο ακόμα να βγάζει καπνούς και γύρισε πεζή στην αφετηρία, πανηγυρίζοντας με τα χέρια σηκωμένα σε έναν γύρο του θριάμβου που θα έπρεπε κανονικά να κάνει πάνω στη σέλα της Victory.
Το ρεκόρ πιστοποιήθηκε και καταχωρήθηκε από έναν επίσημο κριτή του οργανισμού Guinness World Record που μέτρησε τη μαύρη λαστιχένια υπογραφή του Dryden στην άσφαλτο. Η πίστα είναι μικρή και για τα 3,6 χλμ. χρειάστηκαν 7 ολόκληροι γύροι. Ο κριτής παρέδωσε την ίδια μέρα το πιστοποιητικό στον αναβάτη που γιόρτασε το επίτευγμα με σαμπάνια.
«Δεν ήταν εύκολο, σίγουρα όμως με τη Victory ήταν ευκολότερο από ό,τι με οποιαδήποτε άλλη μοτοσυκλέτα», δήλωσε. «Από τη στιγμή που βρήκα τη χρυσή τομή μεταξύ γκαζιού και φρένου, το ρεκόρ ήταν ζήτημα χρόνου - ή μάλλον ελαστικού...»
Ο Alex Hultgren, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Victory που παρακολούθησε την καλοστημένη προσπάθεια, έχει παράξενο χιούμορ. Μετά την καταστροφή του ελαστικού άρχισε να φωνάζει «να δώ τώρα ποιος θα το πληρώσει!» Ύστερα αποκάλυψε στους παραβρισκόμενους που τον τρελοκοίταζαν, ότι αστειευόταν. Μερικοί άνθρωποι είναι αλλόκοτοι...
Πριν την προσπάθεια ένας τοπογράφος είχε ασκήσει την τέχνη του, καταμετρώντας την περίμετρο της πίστας, ώστε να εξασφαλιστεί ο υπολογισμός του burnout με απόλυτη ακρίβεια. Κατόπιν, τόσο ο Dryden όσο και ένας συνεργάτης του έκαναν δοκιμαστικά burn-out, ώστε να καταλήξουν στη χρυσή τομή της παράλληλης χρήσης γκαζιού, φρένου και συμπλέκτη. Τελικά την τέλεια ισορροπία βρήκε ο Dryden. Οπότε όταν θελήσει να σπάσει το ρεκόρ του, το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να βρει ένα «σιδερένιο» πίσω λάστιχο.
Δείτε το ρεκόρ στο βίντεο...
Θανάσης Χούντρας