Μπορεί ο Valentino Rossi να λέει ότι ήταν λάθος του όταν έφυγε από την ομάδα της Yamaha το 2010, επειδή ο κατασκευαστής μεταχειριζόταν ισότιμα αυτόν και τον Jorge Lorenzo, ωστόσο μετά από τέσσερα χρόνια αναγνωρίζει ότι κάτι τέτοιο είναι ευεργετικό.
Ο Lorenzo έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία με την εργοστασιακή M1 και τα ελαστικά της Michelin, ενώ ο Valentino Rossi οδηγούσε την ίδια ακριβώς μοτοσυκλέτα, αλλά με ελαστικά της Bridgestone. Ο Ισπανός έκανε έντονη την παρουσία του με το καλημέρα, κατακτώντας την pole position στον πρώτο του αγώνα και παίρνοντας τη νίκη μόλις στην τρίτη του απόπειρα (Estoril).
Καθώς ο Lorenzo εδραιωνόταν περισσότερο στις πρώτες θέσεις, άρχισε να φουντώνει και η αντιπαλότητα των δυο, με τον Vale ειδικά να είναι φανερά δυσαρεστημένος που η ομάδα τότε δεν του έδινε ξεκάθαρα το ρόλο του No1 στο γκαράζ.
Όλα αυτά οδήγησαν τον Ιταλό στο να πάρει την απόφαση να φύγει το 2010 και να πάει στην ομάδα της Ducati, περνώντας τα δυο πιο δύσκολα χρόνια της καριέρας του, προτού επιστρέψει στην αγαπημένη του M1. Τώρα πια, τέσσερα χρόνια μετά, παραδέχεται (και πάλι) ότι έκανε λάθος που έφυγε.
«Ίσως να έκανα λάθος το 2010 που έφυγα από τη Yamaha επειδή ήθελα να είμαι το νούμερο 1 και όταν ήρθε ο Jorge, του συμπεριφέρονταν ισότιμα. Δεν μου άρεσε αυτό κι έφυγα», σχολίασε ο Valentino ο οποίος τώρα πια απολαμβάνει την ίδια συμπεριφορά με τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2010 και του 2012 στο γκαράζ της Yamaha.
«Και τώρα αυτό συμβαίνει, αλλά είναι προς το συμφέρον μου. Και αυτό διότι ο Jorge έμεινε στη Yamaha κι έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά απ' όταν ήρθα έχω την ίδια μεταχείριση με αυτόν. Μας υποστηρίζουν και τους δυο 100%».
Από την πλευρά του, ο Jorge Lorenzo επαινεί τον τρόπο που ενήργησε και ενεργεί η Yamaha: «Πάντα μου συμπεριφέρονταν καλά, από το 2008 όταν και ήρθα στην ομάδα. Με υποστήριξαν τόσο πάνω στη μοτοσυκλέτα, όσο κι έξω από αυτήν. Είχα ό,τι ήθελα! Την πρώτη χρονιά είχα τα Michelin, ενώ ο Valentino άλλα και αυτή ήταν η μόνη διαφορά».
«Από το 2009, από το Brno, είχα ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση με τον Valentino και τώρα -όπως ανέκαθεν έκανε- η Yamaha ακούει τα σχόλια και την πληροφόρηση όχι μόνο των εργοστασιακών οδηγών, αλλά και τα αντίστοιχα των αναβατών της Tech3 για να βελτιώσουν τη μοτοσυκλέτα. Δεν έχουν συμπεριφερθεί διαφορετικά σε κάποιον, σε σχέση με κάποιον άλλο».
Πηγή: motograndprix.gr