H Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας Ελλάδας, Αθλητική ΜΟΤΟΕ, παράλληλα με την προκήρυξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, προκήρυξε και την κατηγορία Κυπέλλου Νέων Οδηγών.
Συγκεκριμένα η αρχή του Αθλήματος προκήρυξε πρωτάθλημα για αθλητές 15 έως 22 ετών και αθλήτριες 15 έως 24 ετών που δεν έχουν συμμετάσχει, στο παρελθόν, σε αγώνα ταχύτητας.
Οι αθλητές/ αθλήτριες θα συμμετέχουν με μοτοσυκλέτες δρόμου που διαθέτουν έγκριση τύπου και χωρίζονται στις εξής κατηγορίες:
- 248cc - 400cc τετράχρονες με κινητήρες που έχουν έως 2 κυλίνδρους, και υποκατηγορίες:
- 248cc - 350cc µε ελευθερία βελτιώσεων και
- 351cc - 399cc χωρίς μετατροπές (επιτρέπεται αλλαγή της πίσω ανάρτησης).

Με την προκήρυξη της κατηγορίας Νέων στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο και για την KTM RC 390 και τους αγώνες ταχύτητας στην Ελλάδα, καθώς η μοτοσυκλέτα έχει επιλεγεί και για το Διεθνές κύπελλο «ADAC Junior Cup», μια διοργάνωση που στόχο έχει την αναζήτηση νέων ταλέντων. Η KTM SOUTH EAST EUROPE μέσω του Επίσημου Δικτύου Εμπόρων της στην Ελλάδα, προσφέρει ένα αγωνιστικό πακέτο το οποίο περιέχει:
- Μοτοσυκλέτα: RC 390 ABS 2015 ( € 5.690,00)
- Fiberglass καρίνα (λεκάνη λαδιού) ( € 251,00)
- Μονόσελο αγωνιστικό ( € 284,00)
- Αγωνιστικό χαλάκι 1,60 Χ 1,00 ( € 57,00)
Παροχές για τους αγωνιζόμενους με ΚΤΜ:
- 14% Έκπτωση στα ανταλλακτικά
- Τεχνική Υποστήριξη και ανταλλακτικά στην πίστα σε όλους τους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος
- Δυνατότητα χρηματοδότησης μέσω Τραπέζης
- Συνολικό Κόστος Αγωνιστικού Πακέτου € 5.690


Γνήσιος απόγονος της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας της Moto3 η KTM RC 390 ξεχωρίζει για τα high-tech εξαρτήματα, την αγωνιστική αναλογία ισχύος/βάρους και τον έντονο sport χαρακτήρα που την καθιστά ιδανική επιλογή για την κατηγορία.
Ο ισχυρός υγρόψυκτος DOHC τετραβάλβιδος κινητήρας αποδίδει 44hp και 35Nm ροπής. Η τροφοδοσία ελέγχεται από σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού για να εξασφαλίσει απόκριση, συνεχή παροχή δύναμης και αποτελεσματικότητα, ό,τι ακριβώς χρειάζεται μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα μαζί.
Η γεωμετρία του πλαισίου δίνει στην RC 390 πραγματικές δυνατότητες μέσα στις πίστες και - πολύ σημαντικό - σταθερότητα σε όλες τις ταχύτητες. Οι αναρτήσεις της WP, αποτελούνται από πιρούνι που έχει καλάμια 43mm, ίδιας δηλαδή διαμέτρου με το superbike KTM 1190 RC8 R και αποτελεί γνήσιο αγωνιστικό εξοπλισμό που εξασφαλίζει σταθερότητα και ακρίβεια.


Το σύστημα φρένων έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Brembo, και αποτελείται από τετραέμβολη ακτινική δαγκάνα με δίσκο 300mm μπροστά, ενώ υπάρχει και ABS της Bosch στο βασικό εξοπλισμό – ένα μοναδικό χαρακτηριστικό για αυτή την κατηγορία.
Προδιαγραφές μοτοσυκλέτας – KTM RC 390 ABS
Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος DOCH τετραβάλβιδος
Χωρητικότητα: 375cc
Διάμετρος x Διαδρομή: 89 / 60 mm
Απόδοση: 44hp @ 9.500 rpm
Ροπή: 35Nm @ 7.250 rpm
Μπροστινή ανάρτηση: WP USD Φ 43 mm
Πίσω ανάρτηση: WP Monoshock
Φρένα Εμπρός/Πίσω: BΥBRE (By Brembo) τετραέμβολη ακτινική δαγκάνα με δίσκο 300mm / μονοέμβολη πλευστή δαγκάνα με δίσκο 230mm
ABS: Bosch 9MB Two Channel
Ελαστικά μπροστά /πίσω: Metzeler 110/70 ZR17, 150/60 ZR17
Πλαίσιο: χωροδικτύωμα από σωλήνες χρωμιομολυβδαινιούχου χάλυβα
Βάρος χωρίς υγρά: ~ 147kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: ~ 10lt
Δείτε το trailer του «ADAC Juniors Cup» και φανταστείτε κάτι ανάλογο για την Ελλάδα...