H σχεδόν τετράωρη τελετή απονομής σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης 18,9% σε 56 μεγάλες αγορές
Πεσμένη κατά σχεδόν 16% ήταν η τηλεθέαση της φετινής απονομής των βραβείων Όσκαρ, που προβλήθηκε από το δίκτυο ABC, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της εταιρείας Nielsen.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, που επικαλέστηκε εκπρόσωπος του ABC, η σχεδόν τετράωρη τελετή απονομής σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης 18,9% σε 56 μεγάλες αγορές. Το ποσοστό αυτό, 18,9%, είχε μεταδώσει νωρίτερα και η ιστοσελίδα του περιοδικού Variety, και είναι σημαντικά μειωμένο σε σχέση με την περυσινή τελετή, όταν η τηλεθέαση είχε φτάσει στο 22,4%, όμως και πάλι το κοινό που την είχε παρακολουθήσει ήταν το χαμηλότερο των τελευταίων εννέα ετών, μένοντας κάτω από τα 33 εκατομμύρια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα στοιχεία της Nielsen αναφέρονται μόνο στους τηλεοπτικούς δέκτες και όχι σε όσους επέλεξαν να δουν τη βραδιά των Όσκαρ σε ψηφιακές πλατφόρμες, που τα τελευταία χρόνια είναι όλο και περισσότεροι.
Το φαινόμενο άλλωστε δεν αφορά μόνο στα Όσκαρ: τα βραβεία Grammy τον περασμένο Ιανουάριο σημείωσαν τη χαμηλότερη τηλεθέαση από το 2006, προσελκύοντας 26,1 εκατομμύρια τηλεθεατές, ενώ το Super Bowl του περασμένου μήνα, που είναι παραδοσιακά το τηλεοπτικό γεγονός της χρονιάς, είχε τηλεθέαση μειωμένη κατά 7% σε σχέση με πέρυσι, με 103,4 εκατ. θεατές να συντονίζονται στους δέκτες τους.
Πάντως, τα στοιχεία αυτά δε φαίνονται να επηρεάζουν ιδιαίτερα τους διαφημιστές. Το ABC «ξεπούλησε» τον διαθέσιμο διαφημιστικό χρόνο για τα Όσκαρ, χρεώνοντας κατά μέσο όρο 2,6 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων, σύμφωνα με άτομο με γνώση των καταστάσεων που επικαλείται το Reuters. Η τιμή αυτή είναι σημαντικά αυξημένη σε σχέση με το 2017, όταν είχε διαμορφωθεί στα 1,91 εκατ. δολάρια, με το ABC να εισπράττει τότε συνολικά 128 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία Kantar Media.