Ο Φώτης Βασιλείου χειρίζεται με μαεστρία τα social media τηλεοπτικών brands όπως το ριάλιτι επιβίωσης στον Skai
Σχεδιασμός επικοινωνιακών στρατηγικών, on line καμπάνιες και branding αποτελούν την καθημερινότητά των δραστηριοτήτων του. Ο επικεφαλής της White Space, μιας εταιρείας που αναπτύσσει τα παραπάνω, είναι ο άνθρωπος που έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την εκτόξευση του «Survivor» και την γιγάντωσή του σε κάθε λογιών δέκτες- τηλεόραση, λάπτοπ, τάμπλετ, smarthphone.
Ο 42χρονος, έχει καταφέρει να στρέψει τη μισή Ελλάδα στα τηλεοπτικά brands, «Survivor», «X Factor», «Voice» χάρη στην χωρίς όρια δυναμική των social media που γνωρίζει να τα χειρίζεται με χαρακτηριστική άνεση και μαεστρία.
Ονομάζεται Φώτης Βασιλείου και αν για το ευρύ κοινό το όνομά του δεν λέει σχεδόν τίποτα, για τους ιθύνοντες του Skai είναι ο επαγγελματίας για τον οποίο ανοίγουν... σαμπάνιες στο όνομά του. Ο Βασιλείου και η ομάδα του, διαχειρίζεται τα social media των παραπάνω ριάλιτ, δημιουργεί hashtags και trends και κρατά ολοζώντανο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών με το πάτημα μερικών έξυπνων κλικ.