Γιατί ο γιατρός απαγόρευσε τις γόβες στον Μάρκο Σεφερλή

Γιατί ο γιατρός απαγόρευσε τις γόβες στον Μάρκο Σεφερλή

Ο ηθοποιός ακύρωσε τις τελευταίες 3 παραστάσεις του «Τούτσι»

Ο δημοφιλής ηθοποιός, Μάρκος Σεφερλής ακύρωσε τις τελευταίες 3 παραστάσεις του «Τούτσι» υπό υποδείξεις του γιατρού του. Ένα διάστρεμμα που τον ταλαιπωρούσε από την προηγούμενη εβδομάδα θεωρήθηκε απαγορευτικό για την ολοκλήρωση των παραστάσεων και την άμεση ανάρρωση του. Βλέπετε στο «Τούτσι», το μιούζικαλ που εμπνέεται από την επιτυχημένη χολυγουντιανή ταινία της δεκαετίας του ‘80 (1982), ο πρωταγωνιστής (στην ελληνική μεταφορά, ο Μάκρος Σεφερλής) πρέπει να κάνει πολλές εναλλαγές από αντρικά παπούτσια… σε γυναικεία με γόβες και τακούνια, και η εναλλαγή ύψους θα επιβάρυνε την αποκατάσταση.

Το πολυβραβευμένο «Τούτσι», και ως ταινία μυθοπλασίας αλλά και ως musical αφηγείται την ιστορία ενός ταλαντούχου ηθοποιού που αποφεύγει τους συμβιβασμούς με αποτέλεσμα να βρίσκεται συχνά χώρος δουλειά. Παρατηρώντας ότι οι γυναίκες που τα κατάφερναν στον χώρο είχαν περιθώρια να επιβάλλουν τους δικούς τους κανόνες, φορά φουστάνια και συστήνεται ξανά ως «Τούτσι». Η επιτυχία έρχεται αυτοστιγμεί με τον ίδιο να θριαμβεύει σε τηλεοπτική σαπουνόπερα, όμως σύντομα δεν θα αργήσει να του επιβάλλει το σύμπαν ένα προσωπικό δίλλημα: θα μπορούσε να προδώσει το μυστικό του για να αποκαλύψει τις πραγματικές του προθέσεις στην συμπρολωταγωνίστρια του που έχει ερωτευτεί;

Το «Τούτσι», όπως έχει αναφέρει και η Τζέσικα Λανγκ σε παλιότερη συνέντευξη της, ίσως είναι από τις τελευταίες ταινίες μέσου κόστους παραγωγής που κέρδισε τη θέση που του άξιζε στο box office καθώς πλέον τα στούντιο επιλέγουν ή τις απολύτως ανεξάρτητες παραγωγές ή τα blockbusters, σίγουρα όχι τις μεσαίες παραγωγές που έχουν πολύ πιο απρόβλεπτο οικονομικό ρίσκο, σημειώθηκε στην ΕΡΤ.

Ανάλογα ρίσκα παίρνει και με την ιδιότητα του παραγωγού ο Μάρκος Σεφερλής φέρνοντας στις ελληνικές σκηνές διεθνή μιούζικαλ προσαρμωσμένα ώστε να ικανοποιούν και το κοινό που τα αγαπάει αλλά και το κοινό που ακολουθεί τον κύριο Σεφερλή στα κωμικά μονοπάτια των θεατρικών επιλογών του.

Με την ιδιότητα παραγωγού και πρωταγωνιστή έφερε το “Σρεκ” πριν από δύο χρόνια [και θα το επαναφέρει σύμφωνα με πηγές και του χρόνου για λίγες παραστάσεις στο “Περοκέ”] ενώ η «Τούτσι» θα περπατήσει με τα στιλέτο της το θεατρικό σανίδι και του χρόνου.

Το musical στη μετά Αλίκης Βουγιουκλάκη εποχή στην Ελλάδα, διατηρήθηκε ζωντανό όταν ο Μιχάλης και η Βανέσα Αδάμ έφεραν διεθνείς παραγωγές από το εξωτερικό στο θέατρο “Μπάντμινγκτον” (Μαμά Μια, η Πεντάμορφη και το Τέρας κ.λπ.) και μετά από αυτό το επιτυχημένο εισπρακτικά πείραμα δοκίμασαν και μεταφορά μιούζικαλ με Έλληνες συντελεστές για περιορισμένες παραστάσεις (Οι Περιπέτειες της Πρισίλλα, βασίλισσας της Ερήμου κ.λπ.) αλλά και μουσικών παραγωγών αφιερωματικού χαρακτήρα ή πρωτότυπων μουσικών κειμένων. “Η εποχή της Θέμιδας Μαρσέλλου”, όπως χαριτωμένα την αποκαλούν οι θαυμαστές αρχής γενομένης του “Rent”, συνεχίζει μέχρι σήμερα την παρουσία της με περισσότερα οικογενειακές κοπής musical (Ματίλντα, Αναστασία, η Μελωδία της Ευτυχίας, Αν υπάρχει κ.λπ.) που ανά περιόδους εμπλουτίζονται η επαναλαμβάνονται. Μάλιστα τη χρονιά του εγκλεισμού ο Μάρκος Σεφερλής πρωταγωιστησε σε musical δικού της ανεβάσματος, το “Hairspray” που δυστυχώς λόγω συγκυρίας δεν συνάντησε το κοινό που θα του αναλογούσε.

Προς τιμήν των ανθρώπων στο ταμείο του θεάτρου “Περοκέ”, την Παρασκευή που εκτάκτως ακυρώθηκε στις 17.00 η παράσταση που ήταν προγραμματισμένη για τις 21.00, έστελναν τους θεατές στα κοντινά θέατρα ώστε αυτή η ατυχία να μην περιορίσει τη διασκέδαση τους.

Περαστικά λοιπόν στον Μάρκος Σεφερλή και σύντομα να φορέσει, όχι μόνο “τις γόβες που του απαγόρεψε ο γιατρός” όπως μας είπαν οι άνθρωποι του θεάτρου χαρακτηριστικά, αλλά και τα χαμόγελα στο πιστό του κοινό που τον ακολουθεί. Δεν είναι ούτε εύκολο, ούτε δεδομένο για τον κορυφαίο στο είδος του, την επιθεωρισιακή κωμωδία και την κωμωδία καταστάσεων, να ισορροπεί τα ρίσκα και να δίνει δουλειά σε μεγάλους θιάσους από νεαρά παιδιά εμπλουτίζοντας το βιογραφικό τους και την εμπειρία τους με κείμενα και παραστάσεις που μέχρι προτεινος έτρεχαν είτε στο Broadway, είτε στο west end!

Ανεκδοτολογικά να αναφέρουμε ότι η κινηματογραφική ταινία«Τούτσι» ενέπνευσε τη βιντεοταινία «Γλυκιά μου Κούτσι από το Χαλκούτσι», καθώς φέρουν συγγενή θεματολογία και τίτλο. Χάρισε επίσης μια υποψηφιότητα ακόμα για Όσκαρ στον Ντάστιν Χόφμαν που υποδύθηκε τον ομώνυμο ρόλο.

Οι πρόσφατες επιτυχίες του Μουσικού θεάτρου του Broadway που τον κεντρικό γυναικείο ρόλο έχει άντρας, είναι τα “Hairspray”, “Τούτσι” και “Κυρία Νταπφάιερ”. Τους δυο πρωτους ρόλους έχει υποδυθεί ως musical ο Μάρκος Σεφερλής στο θεατρικό σανίδι ενώ τον τελευταίο έχει υποδυθεί σε πρίζα αρκετά χρόνια πριν.