“Στόχος είναι η Αθήνα, να αποτελέσει κύριο προορισμό επιλογής για τους ξένους επισκέπτες, από ενδιάμεσο σταθμό βραχείας παραμονής, πριν ή μετά τα ταξίδια σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, που είναι σήμερα” είπε στην ομιλία του ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης μετά τη λήξη του Travel Trade Athens.
Τόνισε επίσης τη μεγάλη βαρύτητα που έχουν στρατηγικές συνεργασίες με καθιερωμένους φορείς ειδικών κοινών της διεθνούς τουριστικής κοινότητας, όπως ο Σύνδεσμος Tour Operators Ευρώπης (ETOA),η Παγκόσμια Ομοσπονδία Νεανικού και Μαθητικού Τουρισμού (WYSE)και ο Διεθνής Σύνδεσμος Τουρισμού GLBT (IGLTA), με τους οποίους η Αθήνα προγραμματίζει σειρά κοινών δράσεων στο άμεσο μέλλον.
Βασική προτεραιότητα της στρατηγικής του δήμου Αθηναίων για την τουριστική ανάπτυξη είναι η ανάδειξη και καθιέρωση της Αθήνας ως κύριου και αποκλειστικού προορισμού ταξιδιών στη διεθνή τουριστική αγορά με δράσεις που προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες της.
Όσο για το ζήτημα της λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων και τις Κυριακές, ο δήμαρχος τόνισε πως άμεσα θα πρέπει να τεθεί επί τάπητος το ζήτημα της λειτουργίας τους στο Ιστορικό Κέντρο για ορισμένο αριθμό Κυριακών και να ξεκινήσει σχετική συζήτηση, καθώς η Αθήνα παραμένει η μοναδική, ίσως, μεγάλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα όπου οι επισκέπτες δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους αυτήν τη μέρα.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως στο Travel Trade Athens 2013, συμμετείχαν περισσότεροι από 60 tour operators, τουριστικά γραφεία, οργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων και άλλοι επαγγελματίες του τουρισμού από τη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Ολλανδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Λιθουανία, το Ισραήλ, την Ιαπωνία και την Ινδία, ενώ πολλοί εξ αυτών αντιπροσωπεύουν και tour operators εισερχόμενου τουρισμού από την Αμερική, την Κίνα και άλλες μεγάλες αγορές.