Αέρας ανανέωσης φαίνεται να φυσάει στα κεντρικά της Pepsi η οποία έπειτα από 17 ολόκληρα χρόνια αποφάσισε να αλλάξει την ως τώρα εμβληματική της συσκευασία.
Το νέο μπουκάλι, φέρει μικρότερη ετικέτα και επιτρέπει έτσι στον αγοραστή να δει μεγαλύτερη επιφάνεια του περιεχομένου, ενώ η βάση της έχει το σχήμα λαβής ώστε να γίνεται άμεσα ένα με το χέρι.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως πρόσφατα η Pepsi υπέγραψε ένα τεράστιο συμβόλαιο με την τραγουδίστρια Beyonce η οποία όχι μόνο θα διαφημίσει το προϊόν αλλά θα μπει και η φωτογραφία της σε κάποια από τις συσκευασίες.