Bρετανός κτηνίατρος καταδικάστηκε σε δύο χρόνια φυλάκιση για ψεύτικες χειρουργικές επεμβάσεις σε ανύπαρκτους σκύλους και γάτες!
Ο Matthew Morgan, σύμφωνα με ξένο ειδησεογραφικό πρακτορείο, υπέβαλε συνολικά 53 ψευδείς αιτήσεις σε ασφαλιστικές εταιρείες και με τα χρήματα που εισέπραττε ως αποζημιώσεις πλήρωνε τις διακοπές του, καθώς και ηλεκτρονικά μηχανήματα.
Ο κτηνίατρος φέρεται να είχε αποσπάσει συνολικά 200.000 λίρες.
Το Τμήμα Καταπολέμησης της Ασφαλιστικής Απάτης στο Λονδίνο (IFED) ξεκίνησε να διερευνά την υπόθεση αυτή τον Οκτώβριο του 2012, όταν κάποια εκ των ασφαλιστικών εταιρειών που εξαπάτησε ο Morgan κατήγγειλε ως ύποπτο στην αρχή αίτημα αποζημίωσης για χειρουργική επέμβαση σε γάτα.
Στην ανακριτική διαδικασία που ακολούθησε ο Morgan παραδέχτηκε παραδέχτηκε ότι το αίτημα για αποζημίωση από την Direct Line είχε ψευδή στοιχεία, ωστόσο επέμενε ότι δεν είχε πραγματοποιήσει άλλες ψεύτικες αξιώσεις και αφέθηκε ελεύθερος. Οι αρχές τον συνέλαβαν δεκαπέντε μέρες
μετά όταν τηλεφώνησε στην εταιρεία Pet Protection για να ρωτήσει την έκβαση ενός αιτήματος αποζημίωσης για τη θεραπεία μίας γάτας.
Οι αρχές μετά από έρευνα στον επαγγελματικό του χώρο και το σπίτι του βρήκαν στοιχεία για ασφαλιστικές απάτες, καθώς και ένας τραπεζικός λογαριασμός στον οποίο τρεις ασφαλιστικές εταιρείες είχαν καταβάλλει 200.000 λίρες. Ο Morgan ομολόγησε και καταδικάστηκε σε δύο χρόνια φυλάκιση για 53 δόλιες αξιώσεις σε τέσσερις ασφαλιστικές εταιρείες, που προκάλεσαν ζημία ύψους 226.360 λιρών.
Σύμφωνα με τον Craig Mullish, επικεφαλής της έρευνας, ο Morgan είχε έναν καλό μισθό, ωστόσο τα τελευταία τρία χρόνια καταχράστηκε συστηματικά την επαγγελματική του θέση για να εισπράξει χρήματα από φανταστικές χειρουργικές επεμβάσεις σε κατοικίδια. Μοναδικό κίνητρο του ήταν να διατηρήσει την εικόνα του επιτυχημένου κτηνιάτρου μέσα από έναν πολυδάπανο τρόπο ζωής».
Από την πλευρά του ο Edd Barclay, επικεφαλής του Τμήματος Ασφάλισης για Κατοικίδια στην ασφαλιστική εταιρεία Direct Line, δήλωσε: "Χαιρόμαστε που συμβάλλαμε ώστε η Αστυνομία να συλλάβει τον Morgan και η υπόθεση αυτή να πάρει τ δρόμο της δικαιοσύνης. Οι πελάτες μας εμπιστεύονται στους κτηνιάτρους τα κατοικίδια ζώα τους και ως υπέρμαχος των καταναλωτών, η Direct Line έχει μηδενική ανοχή σε δόλιες ή υπερβολικές αξιώσεις".