Τι πρέπει να κάνεις αν θες να πείσεις έναν άνθρωπο να κάνει κάτι; Μα να του δώσεις κίνητρο!
Και πραγματικά με τέτοιο κίνητρο, ποιος δεν θα ήθελε να πάρει το λεωφορείο;
Σκεφτείτε λοιπόν το εξής: είστε στη στάση του λεωφορείου και βιάζεστε πολύ και ξαφνικά, μια κίτρινη Lamborghini εμφανίζεται μπροστά σας και η οδηγός σας λέει να μπείτε μέσα για να σας πάει όπου θέλετε...
Αυτή την πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια επιστράτευσε η καλιφορνέζικη εταιρεία τηλεπικοινωνίας Qualcomm για να πείσει τους πολίτες όχι ακριβώς να παίρνουν το λεωφορείο αλλά να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες των κινητών τους. Έτσι, σε διάφορες στάσεις λεωφορείου στην Ολλανδία έβαλε διαφημίσεις με διαφορετικές λέξεις- κλειδιά όπως “Βιάζεστε;”, “Τα έχετε δει όλα;”, “Βαριέστε;”. Κάθε φορά που ένας τυχερός επιβάτης απαντούσε στη διαφήμιση μέσω κινητού, ένα εντυπωσιακό αυτοκίνητο, ένα έλκηθρο με χάσκι ή ένα ολόκληρο τσίρκο εμφανιζόταν μπροστά του εντελώς ξαφνικά!
Εσάς δεν θα σας έπειθε;