Του επιδικάστηκε ως αποζημίωση στην διαμάχη του με την εθνική εταιρεία σιδηροδρόμων
Ένα ολόκληρο τραίνο κέρδισε ως αποζημίωση ένας αγρότης από το ινδικό, βόρειο κρατίδιο Παντζάμπ. Από το 2015, ο Σαμπουράν Σινγκ είχε ασκήσει δίωξη κατά της εθνικής εταιρίας σιδηροδρόμων Indian Railways. Τελικά η υπόθεση εκδικάστηκε και αυτός πήρε ως αποζημίωση αποζημίωση μια αμαξοστοιχία και η κυριότητα του ακινήτου στο οποίο στεγάζεται σταθμαρχείο.
Ο Σινγκ είχε ασκήσει δίωξη κατά της Indian Railways, η οποία τού κατέβαλε λιγότερα χρήματα από αυτά που έπρεπε όταν αγόρασε από αυτόν ένα κομμάτι γης για να κατασκευάσει σιδηροδρομική γραμμή. Οι δικαστές δικαίωσαν τότε τον αγρότη, αλλά η δημόσια επιχείρηση αρνείτο να πληρώσει.
Ο αγρότης κίνησε νέα δικαστική διαδικασία τον Ιανουάριο για να εισπράξει τα χρήματά του και το δικαστήριο αποφάσισε να του δοθεί μια αμαξοστοιχία εξπρές των 20 βαγονιών της Indian Railways, αντί των 10 εκατομμυρίων ρουπιών (142.000 ευρώ) που του όφειλε η εταιρία σιδηροδρόμων.
"Είχαμε κουραστεί να προσφεύγουμε στη δικαιοσύνη την εταιρία σιδηροδρόμων για να εισπράξουμε τα καθυστερούμενα. Το δικαστήριο μάς ζήτησε να προσδιορίσουμε τα περιουσιακά στοιχεία για να εισπράξουμε τα χρήματά μας", δήλωσε ο δικηγόρος του Ρακές Γκάντι.
Εκτός από την αμαξοστοιχία, στον αγρότη δίδεται με δικαστική απόφαση η ιδιοκτησία του σταθμαρχείου στον σιδηροδρομικό σταθμού της Λουντχιάντα, πόλης του κρατιδίου Παντζάμπ από την οποία περνά το τραίνο του Σινγκ.
Την περασμένη Τετάρτη, ο ενάγων και ο δικηγόρος του μετέβησαν στον σιδηροδρομικό σταθμό όπου περίμεναν με ανυπομονησία την άφιξη της αμαξοστοιχίας , που καθημερινά πραγματοποιεί το δρομολόγιο μεταξύ του Νέου Δελχί και της Αμριτσάρ, ιερής πόλης των Σιχ στο κρατίδιο Παντζάμπ.
Ο ενάγων και ο δικηγόρος του παρουσίασαν τα νομικά έγγραφα στον μηχανοδηγό, ωστόσο τού επέτρεψαν να πάει μέχρι τον προορισμό του, καθώς η ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας "θα προκαλούσε αναστάτωση σε χιλιάδες επιβάτες".
Έκτοτε, η διοίκηση των σιδηροδρόμων κατάφερε να κερδίσει προσωρινά στο δικαστήριο τη διατήρηση του ελέγχου της αμαξοστοιχίας μέχρι τη νέα εκδίκαση της υπόθεσης. "Αν δεν πληρώσουν σύντομα, τότε το δικαστήριο μπορεί να αποφασίσει να θέσει το τραίνο σε δημοπρασία", εξήγησε ο Γκάντι.