Τάφο πασσαλωμένου βρυκόλακα ανακάλυψε ο Βούλγαρος Ιντιάνα Τζόουνς

Η γειτονική Βουλγαρία κατά καιρούς απασχολεί την επιστημονική κοινότητα των αρχαιολόγων με μακάβρια ευρήματα που παραπέμπουν στην ύπαρξη βρικολάκων. Μία τέτοια, τελευταία, περίπτωση είναι και η ανακάλυψη ενός "τάφου βαμπίρ" στα νότια της χώρας, από τον καθηγητή Νικολάι Οβχάροφ, γνωστό και ως "Indiana Jones" της Βουλγαρίας.

Στην αρχαία θρακική πόλη Περπερικον, ο Dr Οβχάροφ ανακάλυψε έναν σκελετό ο οποίος είχε ένα μεταλλικό πάσσαλο καρφωμένο στο μέρος της καρδιάς. Σύμφωνα με τον επιστήμονα, πρόκειται ξεκάθαρα για ένα ακόμη θύμα του τελετουργικού εξόντωσης βρικολάκων. Όπως δήλωσε στην εφημερίδα Telegraph, κατά τον μεσαίωνα - οπότε και χρονολογείται ο σκελετός- πάσσαλο στο στήθος κάρφωναν σε νεκρούς «κακούς ανθρώπους» αλλά και αμαρτωλούς αυτόχειρες, για να αποτρέψουν την νεκρανάστασή τους.

Η ανακάλυψη μεσαιωνικών τάφων βρικολάκων είναι αρκετά συχνή στη Βουλγαρία, κυρίως στις περιοχές της Μαύρης Θάλασσας. Πέρυσι, οι αρχαιολόγοι βρήκαν στη Σωζόπολη τον σκελετό ενός άνδρα, ηλικίας 700 ετών, ο οποίος είχε καρφωμένο στο στήθος ένα σιδερένιο παλούκι. Ο παλουκωμένος σκελετός βρέθηκε στα ερείπια μιας εκκλησίας και το σιδερένιο εργαλείο ήταν θαμμένο δίπλα του.

Διαβάστε σχετικά: Στον "βαμπιρο-τουρισμό" επενδύει η Βουλγαρία