Όλοι το έχουμε πάθει ή έχουμε κάποιον κοντινό μας άνθρωπος το έχει πάθει και το γνωρίζουμε καλά: πόσο εκνευριστικό είναι να χάνουμε κάτι από τα πράγματα μας στο αεροπλάνο ή κάποιο αεροδρόμιο.
Ανησυχία, εκνευρισμός, αγωνία, απογοήτευση...
Όμως η αεροπορική εταιρεία KLM, φαίνεται πως έκανε την κίνηση ματ: έβαλε έναν αξιολάτρευτο σκύλο, ονόματι Σέρλοκ (γιατί άραγε;) να επιστρέφει αντικείμενα που έχασαν ή ξέχασαν επιβάτες των αεροπλάνων της στο αεροδρόμιο Σίπχολ του Άμστερνταμ.
Ο Σέρλοκ εντοπίζει τους ιδιοκτήτες από τη μυρωδιά.
Αν σου επιστρέψει τα πράγματα σου αυτός ο γλυκύτατος beagle, πώς να παραμείνεις θυμωμένος μετά;
Το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας, μάλλον αξίζει πολλά συγχαρητήρια...