Τι μπορεί να ακούει ένας εργαζόμενος σε μια 24ωρη γραμμή επειγόντων και μη... ερωτικών περιστατικών
Είναι επτά συνάδελφοι και έχουν αναλάβει ένα δύσκολο πόστο: δουλεύουν σε μια 24ωρη γραμμή βοήθειας για sex toys!
Όπως είναι αναμενόμενο, αυτά που έχουν ακούσει, κατά καιρούς, στα τηλεφωνήματα είναι δύσκολο να τα φανταστεί ο νους. Και οι 7 δηλώνουν ότι τίποτα δεν μπορεί να τους εκπλήξει πια. Τα αιτήματα, τα ερωτήματα και γενικώς τα περιστατικά που ακούν από τους πελάτες που καλούν ποικίλουν: γυναίκες με δονητές που έμειναν από μπαταρία, άνδρες που παραπονιούνται γιατί οι πλαστικές κούκλες του σεξ που παρήγγειλαν δεν έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, άνθρωποι σε πανικό γιατί τα toys τους βρίσκονται σε κάποιο... σημείο που δεν έπρεπε και άλλα πολλά! Ζητούν επίσης προϊόντα που να σχετίζονται με τα πόδια αλλά και ερωτικά βοηθήματα σε κάθε πιθανό και απίθανο σχήμα.
"Πραγματικά χάνεις κάθε ευθιξία" λέει η 22χρονη Carly Razum μιλώντας στο Australia News. "Δεν σοκάρομαι πια με τίποτα" προσθέτει. Όπως λέει οι πελάτες της γραμμής ποικίλου από μια 76χρονη χήρα που έχασε τον άνδρα της και δεν ξέρει τίποτε από τέτοια μέχρι έναν 18χρονο νεαρό που πρώτη φορά πειραματίζεται.
Όπως λένε βασική τους επιδίωξη είναι "να χαρίσουν τη σεξουαλική ευτυχία αλλά και τη γνώση ταυτόχρονα".
Όπως λέει η Carly, το βασικό πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν αυτά τα... προϊόντα σωστά. "Πανικοβάλλονται. Κι εγώ τους λέω πώς να ηρεμήσουν και να χαλαρώσουν και... θα βγει έξω πάλι με κάποιο τρόπο" συνεχίζει.
Βεβαίως υπάρχουν και περιστατικά που η γραμμή βοήθειας δεν μπορεί να αντιμετωπίσει και τους παραπέμπει στα επείγοντα των νοσοκομείων.
Μια άλλη εργαζόμενη, η Stacey εξομολογείται πως το πιο ενδιαφέρον τηλεφώνημα το έλαβε από έναν 65χρονο που δεν είχε ποτέ μιλήσει σε γυναίκα για το σεξ. Είχε ένα σοβαρό ατύχημα: μια αγελάδα τον χτύπησε στα γεννητικά όργανα και μετά από πολλαπλές εγχειρίσεις ρωτούσε αν θα μπορούσε να βρει κάποια αντλία που θα τον βοηθούσε να κάνει το πέος του να ξαναλειτουργήσει.
Με μια τέτοια δουλειά βεβαίως, αναπόφευκτο είναι να δέχονται και τηλεφωνήματα - φάρσες και όχι λίγα.
"Αυτοί που γελάνε, δεν έχουν κάτι σοβαρό" λέει μια άλλη εργαζόμενη στη γραμμή, η Jess. "Είναι πολύ σαφές πώς χρησιμοποιούνται τα toys αυτά και είναι δύσκολο να μην τα έχεις ξαναδεί ποτέ... Επομένως όταν ακούω κάποιον να λέει 'τι κάνω με ένα δονητή;" η απάντησή μου είναι 'το βάζετε στη μύτη σας'" περιγράφει.
Υπάρχουν και τα τρομακτικά τηλεφωνήματα. "Όταν οι φωνές των ανθρώπων αλλάζουν... Και ρωτάνε τι εσώρουχα φοράς και ακούς περίεργους ήχους στο background", τότε σύμφωνα με τη Jess, είναι η ώρα να κλείσεις το τηλέφωνο.
Όπως ομολογούν και οι 7 της ομάδας, έχουν μάθει να μη βγάζουν καθόλου συμπεράσματα.
Εκτός από τηλέφωνα, οι πελάτες επικοινωνούν με τη γραμμή βοήθειας μέσω e-mails και τσατ.
Η πιο σημαντική υπηρεσία που προσφέρουν, όπως λένε, δεν είναι η βοήθεια με τα toys αλλά... "πολλοί άνθρωποι νιώθουν το στίγμα από τους γύρω τους. Εμείς το σπάμε αυτό κάθε μέρα επιτρέποντας στους ανθρώπους να μιλούν για τις επιθυμίες τους".