Τα νέα ταξίδεψαν σαν αστραπή. Η είδηση έγινε viral. Ο Τζόνα Ρέιντερ, τελειόφοιτος του πανεπιστημίου Κολούμπια «άνοιξε» ένα πρωτότυπο εστιατόριο στο δωμάτιο του, στη φοιτητική εστία.
«Μια ψίχα» εστιατόριο.
Οι τιμές λογικές. Από 10 έως 20 ευρώ για ένα μενού που περιλαμβάνει από 5 έως 6 πιάτα. Απλά πιάτα, απλές και καθαρές γεύσεις.
Ο Ρέιντερ μαγειρεύει στην κοινόχρηστη κουζίνα για τέσσερα άτομα τη φορά και ξεπατικώνει και μενού άλλων. Το τραπέζι «διπλώνει» με αριθμητική πρόοδο. Τέτοια είναι η ζήτηση.
Το μικρό μέγεθος δεν στάθηκε ικανό να στερήσει από το εστιατόριο μια εξίσου μικρή ονομασία.
Pith (ψίχα) είναι το όνομα του και οι κρατήσεις ξεπερνούν κάθε φαντασία. Το Pith έγινε εξαιρετικά δημοφιλές στους φοιτητές και αυτό οφείλεται στη δύναμη των ΜΜΕ. Το θέμα το φιλοξένησε πρώτη η εφημερίδα Columbia Spectator, μετά το πήρε η εφημερίδα New York Post με επόμενους ιντερνετικούς σταθμούς το Gothamist, για να καταλήξει στο Grubstreet και να αναδημοσιευθεί από το Slate.