Οι αμερικανικές αεροπορικές αρχές προσπαθούν να διαλευκάνουν τα αίτια μιας φωτιάς που ξέσπασε χθες, Δευτέρα, σε ένα νέο αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner των ιαπωνικών αερογραμμών Japan Airlines αμέσως μετά την προσγείωσή του στη Βοστόνη και έπειτα από την αποβίβαση των επιβατών.
Το περιστατικό, το οποίο δεν προκάλεσε τραυματισμούς, σημειώθηκε τη Δευτέρα στις 10.30 τοπική ώρα (17.30 ώρα Ελλάδος) μέσα σε ένα τεχνικό άνοιγμα του αεροσκάφους το οποίο ερχόταν από το Τόκιο.
"Στείλαμε έναν επιθεωρητή επί τόπου στη Βοστόνη για να εξετάσει το αεροσκάφος και θα μας γνωστοποιήσει τα πορίσματά του ώστε να συζητήσουμε ενδεχόμενες διώξεις μετά την έρευνα", ανακοίνωσε ο Ερικ Βάις, ο εκπρόσωπος των αμερικανικών αρχών ασφάλειας των μεταφορών.
Ο Βάις διευκρίνισε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ότι καμιά επίσημη έρευνα δεν διενεργείται επί του παρόντος.
"Καπνός έβγαινε από το πίσω μέρος του αεροσκάφους αφού όλοι οι επιβάτες είχαν αποβιβαστεί. Οι πυροσβέστες έτρεξαν και σταμάτησαν τη φωτιά την ώρα που εκδηλώθηκε", εξήγησε η JAL στην ανακοίνωση που εξέδωσε από το Τόκιο.
Επιβεβαιώθηκε η έκρηξη μιας μπαταρίας στο βοηθητικό σύστημα ηλεκτρικής τροφοδοσίας, διευκρίνισε η JAL.
"Λάβαμε υπόψη το περιστατικό αυτό και εργαζόμαστε σε συνεργασία με τον πελάτη μας και τις κυβερνητικές υπηρεσίες", σχολίασε από την πλευρά του ο αμερικανικός όμιλος Boeing.
To πρόβλημα αυτό παρουσιάζεται την ώρα που η Boeing επιταχύνει την παραγωγή του Boeing 787, τμήμα του οποίου κατασκευάζεται από ιαπωνικές εταιρίες. Διάφορα προβλήματα παρουσιάστηκαν ήδη τους πρώτους μήνες χρήσης αεροσκαφών αυτού του τύπου.
Η JAL είναι, μαζί με την ανταγωνιστική της επίσης ιαπωνική εταιρία All Nippon Airways (ΑΝΑ), ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της Boeing, έχοντας παραγγείλει 45 Boeing 787 (καθώς και άλλα 20 επιλεκτικά).
H Japan Airlines άρχισε να παραλαμβάνει και να εντάσσει στο στόλο της τα Boeing 787 πέρυσι, λίγο μετά την ANA, η οποία ήταν η πρώτη στον κόσμο που άρχισε να τα χρησιμοποιεί.