Η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ ενίσχυσε το ενδιαφέρον του κοινού για ενημέρωση
Λόγω της αντιπαράθεσης με τον Ντόναλντ Τραμπ, η εφημερίδα New York Times είχε το πρώτο τρίμηνο 348.000 νέους συνδρομητές στην ηλεκτρονική της έκδοση -αριθμό ρεκόρ- αλλά αναμένει μια επιβράδυνση στο δεύτερο τρίμηνο.
Η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ ενίσχυσε το ενδιαφέρον του κοινού για ενημέρωση και επέτρεψε στην εφημερίδα να διεκδικεί, στα τέλη Μαρτίου, 2,2 εκατομμύρια συνδρομητές μόνο στην ηλεκτρονική της υπηρεσία, καταγράφοντας αύξηση 62% σε έναν χρόνο.
Ο νέος πρόεδρος διατηρεί μια περίπλοκη σχέση με τη διάσημη νεοϋορκέζικη εφημερίδα, την οποία επικρίνει πολύ συχνά με τον πιο έντονο τρόπο παρότι συχνά παραχωρεί συνεντεύξεις στους δημοσιογράφους της. "Η New York Times, σε πολύ δύσκολη θέση, είναι μια ντροπή για τα μέσα ενημέρωσης. Δεν με καταλαβαίνουν εδώ και δύο ολόκληρα χρόνια. Να αλλάξει ο νόμος περί δυσφήμησης;", έγραψε συγκεκριμένα ο Τραμπ στο Twitter στις αρχές Απριλίου.
Περίπου 308.000 νέοι συνδρομητές ενημερώνονται από την ειδησεογραφική ιστοσελίδα της NYT και οι υπόλοιποι 40.000 έχουν πρόσβαση μόνο στα σταυρόλεξα.
Συνολικά, συνδυάζοντας όλα τα προτεινόμενα πακέτα της εφημερίδας και τα σταυρόλεξα, ο αριθμός των συνδρομητών φθάνει πρωτοφανώς τα 3,2 εκατομμύρια.
Ο όμιλος Τύπου προβλέπει να κερδίσει και άλλους συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, αλλά σε χαμηλότερο ρυθμό σε σχέση με τα δύο προηγούμενα τρίμηνα, σύμφωνα με ανακοίνωσή του.
"Ετοιμάζουμε και άλλες βελτιώσεις" όσον αφορά την προσέλκυση συνδρομητών, ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Τόμσον παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα. Επίσης δήλωσε πεπεισμένος ότι, αν και η ένταση της επικαιρότητας έχει μειωθεί, η επιτάχυνση αυτή συνεχιστεί".
Τα έσοδα από τις έντυπες εκδόσεις ή τις συνδρομές στην ειδησεογραφική ιστοσελίδα αυξήθηκαν κατά 11,2% σε έναν χρόνο, φθάνοντας τα 242 εκατομμύρια δολάρια, αντισταθμίζοντας την τρύπα από τα διαφημιστικά έσοδα.
Στον τομέα της διαφήμισης, ο κύκλος εργασιών στις έντυπες εκδόσεις μειώθηκε κατά 17,9%, συμπεριλαμβανομένων των μικρών αγγελιών, μια πτώση που εν μέρει αντισταθμίστηκε από τα διαφημιστικά έσοδα στο Διαδίκτυο, που αυξήθηκαν κατά 18,9% αλλά αντιπροσωπεύουν το 38% του συνόλου.
Συνολικά ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 5,1% στα 398 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τον Τόμσον, ένας από τους νέους δείκτες ανάπτυξης της εφημερίδας είναι το ραδιόφωνο. Ο όμιλος Τύπου εγκαινίασε στις αρχές Φεβρουαρίου καθημερινό ειδησεογραφικό δελτίο που διατίθεται μόνο στην εφαρμογή podcast. Οι χρήστες έχουν κατεβάσει τo podcast για να ακούσουν το δελτίο "Daily" ήδη 27 εκατομμύρια φορές και αναμένεται ο αριθμός αυτός να φθάσει τα 10 εκατομμύρια έως τα τέλη της χρονιάς.