Ο Κάμπελ παραιτήθηκε από το Μουσείο ύστερα από ένα άρθρο που δημοσίευσαν οι New York Times με τίτλο: «Είναι το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης ένα μεγάλο ίδρυμα σε παρακμή;»
Στα παρασκήνια της παραίτησης του διευθυντή και διευθύνοντα συμβούλου, Τόμας Κάμπελ, του Μητροπολιτικού Μουσείου Τέχνης της Νέας Υόρκης επιχειρεί να φωτίσει το περιοδικό Vanity Fair, επικαλούμενο την μαρτύρια μίας πηγής που βρίσκεται κοντά στον Κάμπελ.
Όπως ισχυρίζεται η πηγή και μεταδίδει το περιοδικό «η δημοσιονομική χαλαρότητα, που εμφανίστηκε υπήρχε από την αρχή, απλώς τώρα τρελάθηκε».
Ο Κάμπελ παραιτήθηκε από το Μουσείο ύστερα από ένα άρθρο που δημοσίευσαν οι New York Times με τίτλο: «Είναι το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης ένα μεγάλο ίδρυμα σε παρακμή;».
Ο Γουίλιαμ Ντ. Κόχαν παρουσίασε στο Vanity Fair μία σειρά από «εμπιστευτικές πληροφορίες» και αποκάλυψε ότι όλα αυτά ήταν σαν «μία ατομική βόμβα».
Στο άρθρο επικαλείται πηγές εντός του Μουσείου που ισχυρίζονται ότι οι λόγοι που οδήγησαν στην έξοδο τον Κάμπελ ήταν οι προσπάθειές του να μετατρέψει το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης σε «νέο και μοντέρνο» και την πολιτική που κρύβεται πίσω από μία δωρεά ύψους ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων από τον επιχειρηματία Λέοναρντ Λόντερ για την τέχνη.
Μία από τις πηγές που επικαλείται στο άρθρο του ο Κόχαν είπε ότι «το θέμα είναι πολιτικό και εντελώς τρελό».