Σε σημαντικό ποσοστό ήταν μειωμένος ο αριθμός των Αμερικανών που παρακολούθησαν την τρίτη και τελευταία τηλεμαχία του Μπαράκ Ομπάμα και του υποψήφιου αντιπάλου του, Μιτ Ρόμνεϊ.
Σύμφωνα με τα τελικά στοιχεία τηλεθέασης που δημοσιοποίησε η εταιρεία Nielsen έδειξαν ότι 59,2 εκατομμύρια Aμερικανοί παρακολούθησαν το τρίτο και τελευταίο ντιμπέιτ το βράδυ της Δευτέρας ανάμεσα στους δύο υποψηφίους ενόψει των προεδρικών εκλογών της 6ης Νοεμβρίου.
Ο αριθμός αυτός είναι κατά οκτώ εκατομμύρια μικρότερος από τα 67,2 εκατομμύρια τηλεθεατών που παρακολούθησαν την πρώτη τους τηλεοπτική αντιπαράθεση στις 3 Οκτωβρίου. Περίπου 65,6 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τη δεύτερη τηλεμαχία την περασμένη εβδομάδα.
Το προεδρικό ντιμπέιτ είχε σημαντικό ανταγωνισμό καθώς την ίδια ώρα προβάλλονταν αγώνες μπέιζμπολ αλλά και αμερικανικού ποδοσφαίρου.
Το ντιμπέιτ της Δευτέρας, το οποίο επικεντρώθηκε στην εξωτερική πολιτική, μεταδόθηκε από 11 δορυφορικά και άλλα δίκτυα. Ωστόσο, ο Ομπάμα και ο Ρόμνεϊ είχαν ως "ανταγωνιστές" τα πλέι-οφ της Major League του μπέιζμπολ που μετέδωσε το δίκτυο Fox και παρακολούθησαν 8,1 εκατομμύρια τηλεθεατές και την εκπομπή του ESPN, "Monday Night Football", την οποία παρακολούθησαν 10,7 εκατομμύρια, σύμφωνα με την Nielsen.
Κανένα από τα προεδρικά ντιμπέιτς αυτής της χρονιάς δεν έχει καθηλώσει τους Αμερικανούς όπως το 2008 όταν αναμετρήθηκαν η υποψήφια των ρεπουμπλικανών Σάρα Πέιλιν και ο δημοκρατικός της αντίπαλος Τζο Μπάιντεν. Εκείνο ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο σε τηλεθέαση προεδρικό ντιμπέιτ το οποίο παρακολούθησαν 69,9 εκατομμύρια τηλεθεατές. Το πρώτο ήταν τον Οκτώβριο του 1980 ανάμεσα στους υποψήφιους Ρόναλντ Ρίγκαν και Τζίμι Κάρτερ, το οποίο παρακολούθησαν 80,6 εκατομμύρια τηλεθεατές, σύμφωνα με την Nielsen, η οποία ξεκίνησε να συλλέγει στοιχεία το 1976.