Μερικές επιλέχθηκαν για το περιεχόμενο και άλλες για την καινοτομία τους
«Το πρόσωπο του AIDS» της Therese Frare, 1990. Ο 32χρονος David Kirby μόλις πέθανε από την άγνωστη ακόμα σε πολλούς νόσο, περικυκλωμένος από την οικογένεια του
Μία και μοναδική σταγόνα γάλα. Ένα νεογέννητο μωρό. Ο όλεθρος του πολέμου και της τρομοκρατίας. Η απείθεια όσων διαμαρτύρονται και ο φόβος εκείνων που παγιδεύονται. Όλα περιλαμβάνονται σε ένα πολυμεσικό project του περιοδικού Time, στο οποίο παρουσιάζονται οι φωτογραφίες με τη μεγαλύτερη επιρροή. Μερικές επιλέχθηκαν για το περιεχόμενο και άλλες για την καινοτομία τους.
Πολλές από τις φωτογραφίες ή τα καρέ από τις ταινίες, είναι γνωστές, όπως η βραβευμένη με Πούλιτζερ φωτογραφία της 11ης Σεπτεμβρίου «Άνθρωπος σε πτώση» του Ρίτσαρντ Ντριου από το Associated Press.
Η μετανάστρια μητέρα της Ντοροθέα Λέιντζ, η σημαία που υψώνεται στην Ίβο Τζίμα του Τζο Ρόζενταλ, φωτογράφου του AP, επίσης κατόχου βραβείου Πούλιτζερ και το διάσημο φιλί στην πλατεία Times Square την ημέρα V-J Day (Ημέρα νίκης κατά της Ιαπωνίας) είναι μεταξύ των 100 φωτογραφιών που επιλέχθηκαν.
Ανάμεσα στις επιλογές είναι και το καρέ 313 από το βίντεο του Ζαπρούντερ ένα από τα ιστορικότερα ντοκουμέντα, καθώς όχι μόνο εμφανίζει τη δολοφονία αλλά δείχνει ακριβώς τη στιγμή που η βολίδα βρίσκει τον Αμερικανό Πρόεδρο, Τζον Κένεντι.
Υπάρχουν ακόμα μία εικόνα της NASA που δείχνει τη Γη από την αθέατη πλευρά της σελήνης, ένα έμβρυο στον αμνιακό σάκο και η περίφημη Όσκαρ selfie, πρωτοβουλία της Ellen DeGeneres το 2014.
Άλλες φωτογραφίες και οι ιστορίες τους είναι λιγότερο γνωστές, όπως η πρώτη εικόνα κινητού τηλεφώνου με ψηφιακή κάμερα το 1997.
Ο Harold Edgerton, για παράδειγμα, ενώ έκανε δοκιμές στο εργαστήριό του στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης, έθεσε τα θεμέλια για τη σύγχρονη ηλεκτρονική flash φωτογραφία με την φωτογραφία του το 1957 «Milk Drop Coronet».
Οι συντάκτες του περιοδικού συμβουλεύτηκαν ιστορικούς, ειδικούς στην επεξεργασία φωτογραφιών και επιμελητές απ' όλο τον κόσμο. Το προσωπικό του Time πήρε συνεντεύξεις από φωτογράφους, όσους φωτογραφήθηκαν, φίλους και μέλη των οικογενειών τους, ώστε να γράψει κείμενο για κάθε φωτογραφία.