Η “διεστραμμένη” καμπάνια εσωρούχων του Κάλβιν Κλάιν σόκαρε τους Αμερικάνους

Θύελλα αντιδράσεων, με τους επικριτές να κατηγορούν τον αμερικανικό οίκο ότι συγχέει το σεξ με την παιδικότητα.

Mια νέα διαφημιστική καμπάνια του σχεδιαστή Κάλβιν Κλάιν στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας σειράς εσωρούχων του, όπου στην κεντρική φωτογραφία της απεικονίζεται το εσώρουχο ενός νεαρού μοντέλου να διακρίνεται κάτω από το ρούχο του, πυροδότησε θύελλα αντιδράσεων, με τους επικριτές να κατηγορούν τον αμερικανικό οίκο ότι συγχέει το σεξ με την παιδικότητα.

«Επιδεικνύω τα #Κάλβινμου» ("I_flash_in #mycalvins") είναι το μήνυμα που συνοδεύει την φωτογραφία, με πρωταγωνίστρια το μανεκέν Κλάρα Κρίστιν, 23 ετών.

 

 

Take a peek: @karate_katia, photographed by @harleyweir for the Spring 2016 advertising campaign. #mycalvins

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Calvin Klein (@calvinklein) στις Μάι 9, 2016, 3:45μμ PDT

Ακριβώς αυτό το σύνθημα προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις στις ΗΠΑ τόσο στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όσο και στον Τύπο.

«Ο Κάλβιν Κλέιν προωθεί προϊόντα για τους διεστραμμένους» έγραψε η εφημερίδα New York Post στον ιστότοπό της.

Πολλοί επίσης χρήστες του Διαδικτύου δήλωσαν σοκαρισμένοι λόγω της γωνίας από την οποία ελήφθη η φωτογραφία, ενώ υποστηρίζουν ότι επιχειρείται το μοντέλο να παρουσιαστεί νεότερης ηλικίας.

«@CalvinKlein, η διαφήμισή σου προσδίδει έναν σεξουαλικό χαρακτήρα στα μικρά κορίτσια. Δεν θα τα αγοράσουμε» ("we're #NotBuyingIt") ήταν το μήνυμα που ανήρτησε στον λογαριασμό της στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter το κίνημα The Representation Project, που μάχεται κατά των «στερεοτύπων» και των «κοινωνικών ανισοτήτων».

Το Εθνικό Κέντρο για τη Σεξουαλική Εκμετάλλευση (NCOSE), ένας οργανισμός που πρωτοστατεί στη μάχη κατά της σεξουαλικής εκμετάλλευσης και της βίας επίσης ξεκίνησε μια διαδικτυακή εκστρατεία για τη συλλογή υπογραφών.

Ο οργανισμός ζητά από τον Κάλβιν Κλάιν να «σταματήσει να τυποποιεί την σεξουλική παρενόχληση και της προσδίδει έναν λαμπερό χαρακτήρα».