Μία “μαγική” διαφήμιση: Άλλο βλέπουν τα παιδιά, άλλο οι μεγάλοι

Πώς μπορεί ένα παιδί να ενημερωθεί με ασφάλεια για το τι μπορεί να κάνει αν το κακοποιούν οι γονείς του, τη στιγμή μάλιστα που συνοδεύεται από αυτούς; Αυτό το πρόβλημα θέλησε να αντιμετωπίσει ένα ισπανικό ίδρυμα για την προστασία των παιδιών, το ANAR, και τα κατάφερε τελικά με έναν έξυπνο τρόπο.

Βλέποντας στο δρόμο τις διαφημίσεις της ANAR, οι περισσότεροι από εμάς (όσοι είμαστε ενήλικες δηλαδή) θα βλέπαμε ένα λυπημένο παιδί και το μήνυμα “μερικές φορές, η κακοποίηση παιδιών είμαι εμφανής μόνο στο παιδί που υποφέρει”. Ένα παιδί, όμως, θα έβλεπε το ίδιο παιδί με έναν μώλωπα στο πρόσωπο και αίμα να τρέχει από τα χείλη του και το μήνυμα “αν κάποιος σε πονέσει, τηλεφώνησέ μας και θα σε βοηθήσουμε”.

Πώς γίνεται αυτό; Όπως εξηγεί και το βίντεο που ακολουθεί, ένα φακοειδές στρώμα πάνω από το υλικό της διαφήμισης επιτρέπει σε όσους έχουν ύψος 1,75 (όσο ο μέσος ενήλικας) να βλέπουν μία διαφορετική εικόνα από όσους έχουν ύψος 1,35 (όσο το μέσο παιδί), καθώς το σημείο στο οποίο εμφανίζονται οι μώλωπες είναι εκτός της οπτικής εμβέλειας των μεγάλων.