Σε μια από τις παραπλανητικές διαφημίσεις χρησιμοποιήθηκε μια εικόνα από τη Φινλανδία με ένα έλκηθρο σε χιονισμένο τοπίο
Διασυρμό επιφύλασσαν οι χρήστες των social media για την οργανισμό τουρισμού της Λιθουανίας- στο παιχνίδι μπήκε και ο ίδιος ο πρωθυπουργός της χώρας- μετά τις αναρτήσεις με φωτογραφίες άλλων χωρών για την προώθηση του… τουρισμού στη χώρα!
Σε μια από τις παραπλανητικές διαφημίσεις χρησιμοποιήθηκε μια εικόνα από τη Φινλανδία με ένα έλκηθρο σε χιονισμένο τοπίο, όλα με το σλόγκαν «Real is Beautiful» και στόχο πάντα την προώθηση του τουρισμού στη Λιθουανία.
Η διευθύνουσα σύμβουλος του οργανισμού Jurgita Kazlauskiene υποχρεώθηκε σε παραίτηση ομολογώντας την εξευτελιστική απάτη. Δήλωσε, σύμφωνα με τη Daily Mail, πως παραιτείται για να μην γίνουν οι εργαζόμενοι του οργανισμού στόχος συνεχιζόμενων επιθέσεων.
Η καμπάνια ύψους 140.000 ευρώ , υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, χρησιμοποίησε επίσης τοπίο από τη Σλοβακία.
Μετά την αποκάλυψη τα social media έστησαν πάρτι, με τον πρωθυπουργό της χώρας Saulius Skvernelis να συμμετέχει στην πλάκα ανεβάζοντας στον λογαριασμό του στο Facebook μια φωτογραφία με την έδρα της ΕΕ στις Βρυξέλλες και γράφοντας πως αρχίζει η ανέγερση των νέων γραφείων της κυβέρνησης στο Karoliniskes (συνοικία της πρωτεύουσας Βίλνιους).
Η πλάκα συνεχίστηκε με άλλους χρήστες να ανεβάζουν φωτογραφίες του Παρθενώνα και τη λεζάντα «Υπέροχη μέρα για να απολαύσει κανείς τα αξιοθέατα της Λιθουανίας» αλλά και τον διάσημο Μπιγκ Μπεν του Λονδίνου ή την Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας.
Το αποκορύφωμα της υπόθεσης ήταν η εξήγηση που έδωσε εκπρόσωπος της εταιρείας που συμμετείχε στην παραγωγή της καμπάνιας: «Αυτές οι συγκεκριμένες φωτογραφίες στοχεύουν στο να δημιουργήσουν συναισθήματα που συνδέονται με τη χειμερινή διασκέδαση, η τοποθεσία δεν παίζει ρόλο και είναι αδύνατο να αναγνωρίσει κανείς αν πρόκειται για τη Λιθουανία, τη Λετονία ή τη Σλοβακία»!