Πάντως, οι Ελληνικές αρχές υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχουν ακόμα αποδείξεις για την ακριβή προέλευση των ευρημάτων...
«Με βάση τα στοιχεία που είχαμε μέχρι τις 9 το βράδυ τα αντικείμενα που βρέθηκαν στην θαλάσσια περιοχή δεν ταυτοποιήθηκαν ότι είναι συντρίμμια αεροσκάφους» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων Αθ.Μπίνης. Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, «το ένα αντικείμενο είναι ξύλινο και το άλλο δεν πρόκειται για σωσίβιο, επομένως δεν ανταποκρίνονται σε συντρίμμια αεροσκάφους».
Οι έρευνες πάντως συνεχίζονται κατά τη διάρκεια της νύχτας και θα συνεχιστούν και το πρωί με εναέρια μέσα τόσο από τις ελληνικές όσο και από τις αιγυπτιακές αρχές. «Θα συνεχιστούν μέχρι να βρεθούν τα συντρίμμια και τα μαύρα κουτιά που θα διαλευκάνουν τα αίτια συντριβής του αεροσκάφους » είπε ο Αθανάσιος Μπίνης.
Και άλλα συντρίμμια που ενδεχομένως ανήκουν στο αεροσκάφος της EgyptAir έχουν βρεθεί στον θαλάσσιο χώρο μεταξύ Κρήτης και Αιγύπτου, όπως μεταδίδουν τα διεθνή πρακτορεία και επιβεβαιώνει η εταιρεία. Πάντως, οι Ελληνικές αρχές υποστηρίζουν ότι δεν υπάρχουν ακόμα αποδείξεις για την ακριβή προέλευση και αυτών των ευρημάτων...
Συγκεκριμένα, έχουν εντοπιστεί δύο αντικείμενα πορτοκαλί χρώματος, σε απόσταση 200- 230 μιλίων νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του FIR της Αιγύπτου. Η περιοχή βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από το σημείο ερευνών, που διεξάγουν ελληνικές και αιγυπτιακές δυνάμεις για το αεροσκάφος της EgyptAir.
ΔΕΙΤΕ: Τα πρώτα βίντεο και φωτογραφίες από τα συντρίμμια στη θάλασσα
Το Αλ Αραμπίγια ανέφερε ότι οι ελληνικές αρχές εντόπισαν 2 σωρούς να επιπλέουν στο σημείο που πιθανολογείται ότι συνετρίβη το μοιραίο Μπόινγκ, αλλά η είδηση δεν επιβεβαιώθηκε ακόμα.
Η EgyptAir επιβεβαίωσε ότι τα αντικείμενα που εντοπίστηκαν νωρίτερα νότια της Καρπάθου και της Κρήτης είναι κατά πάσα πιθανότητα σωσίβια και πλαστικά από το χαμένο αεροσκάφος και σημειώνει πως βρίσκονται σε εξέλιξη προσπάθειες ταυτοποίησης των αντικειμένων σε συνεργασία με τις ελληνικές Αρχές.
Δε λαμβάνεται σήμα από το μαύρο κουτί
Εν τω μεταξύ, οι ομάδες διάσωσης που βρίσκονται στο σημείο δεν λαμβάνουν σήμα από το μηχανισμό του μαύρου κουτιού, από τον οποίο μπορούν να εντοπίσουν τη θέση του. Αυτό, ουσιαστικά ενισχύει το σενάριο της τρομοκρατικής επίθεσης και της πιθανότητας ισχυρής έκρηξης, που να διέλυσε το αεροσκάφος.
Η πτήση MS804 της EgyptAir είχε αναχωρήσει από το αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ του Παρισιού με προορισμό το Διεθνές Αεροδρόμιο του Καΐρου. Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρία, συνολικά 66 άνθρωποι επέβαιναν στο αεροσκάφος, από τους οποίους οι 56 ήταν επιβάτες.
Σύμφωνα με τα επίσημα ελληνικά στοιχεία, το αεροσκάφος χάθηκε από τα ραντάρ ενώ πετούσε στα 37.000 πόδια και είχε εισέλθει στο FIR Αιγύπτου 5-10 μίλια νότια του σημείου Κόμπι - σημείο εξόδου του FIR Αθηνών. Τότε το αεροσκάφος κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες πραγματοποίησε έκανε στροφή 90 μοιρών αριστερά και στη συνέχεια στροφή 360 μοιρών δεξιά με καθοδική πορεία πέφτοντας στα 15.000 και στα 10.000 μίλια οπότε χάθηκε από τα ραντάρ.
Ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας της Αιγύπτου δήλωσε πως είναι πιο πιθανό μια τρομοκρατική επίθεση να ευθύνεται για την πτώση του αεροπλάνο της EgyptAir, από ό,τι μια τεχνική βλάβη.