Μία πρωτότυπη καμπάνια στο Παρίσι για την ευαισθητοποίηση του κοινού
Η μη κυβερνητική οργάνωση Handicap International εξόπλισε σήμερα στο Παρίσι αρκετά αγάλματα της γαλλικής πρωτεύουσας με προσθετικά μέλη 3D εκτύπωσης, σε μία προσπάθεια να «προσελκύσει την προσοχή και να ευαισθητοποιήσει το μεγάλο κοινό» για τους περίπου 100 εκατομμύρια συνανθρώπους μας που χρειάζονται ορθοπεδικές συσκευές και προϊόντα σε όλο τον κόσμο.
Με τίτλο #bodycantwait, η επιχείρηση ευαισθητοποίησης για τα "σπασμένα κορμιά" άρχισε το 2015. «Παρά τον μεγάλο αριθμό των ατόμων που χρειάζονται μια ορθοπεδική συσκευή, το πρόβλημα αυτό δεν είναι γνωστό στο μεγάλο κοινό», εξηγεί η ΜΚΟ.
Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας, η διεθνής μη κυβερνητική οργάνωση εξόπλισε το πρωί μέσα σε σταθμό του παρισινού μετρό μία αναπαραγωγή του αγάλματος της Αφροδίτης της Μήλου, του διάσημου γλυπτού που εκτίθεται στο μουσείο του Λούβρου και αναμένεται να συνεχίσει την «παρέμβασή» της, βάζοντας προσθετικά μέλη και σε άλλα έργα που βρίσκονται στα πάρκα της γαλλικής πρωτεύουσας.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης φάσης της εκστρατείας αυτής, που διαρκεί εννέα μήνες, 19 άνθρωποι δέχτηκαν προθέσεις 3D εκτύπωσης στο Τόγκο, στη Συρία και στη Μαδαγασκάρη.
Για τη δεύτερη φάση, η μκο προτίθεται να προσφέρει προσθετικά μέλη σε 100 και πλέον ανθρώπους στην Ινδία.