Μούμια που βρέθηκε στην Ελβετία είναι προγιαγιά του Μπόρις Τζόνσον

Απίστευτο κι όμως αληθινό

Μια φανταστική ανακάλυψη έκαναν οι Ελβετοί επιστήμονες, που για δεκαετίες προσπαθούσαν να ταυτοποιήσουν μία μούμια που είχε βρεθεί σε εκκλησία της Βασιλείας.

Η σορός που ανακαλύφθηκε το 1975 θαμμένη κάτω από στον διάδρομο της εκκλησίας Barfüsser, χρονολογήθηκε στον 16 αιώνα, βάση του ξύλινου φέρετρου στο οποίο ήταν τοποθετημένη.

Από τα πλούσια ενδύματα και το καλά διατηρημένο σώμα, οι επιστήμονες κατέληξαν ότι επρόκειτο για τη σορό μιας κυρίας της υψηλής κοινωνίας της εποχής. Αλλά, δεν γνώριζαν τίποτε παραπάνω για την ταυτότητά της καθώς δεν βρέθηκε ταφόπλακα με τα στοιχεία της.

Μετά όμως από σχεδόν 43 χρόνια, το DNA «μίλησε» και οι επιστήμονες διαπίστωσαν με έκπληξη ότι η μούμια είναι προγιαγιά του Μπόρις Τζόνσον!

Για την ακρίβεια, συμφωνα με το BBC, πρόκειται  για την πρώην- πρώην - πρώην - πρώην - πρώην – πρώην  - προγιαγιά του Βρετανού ΥΠΕΞ.

Το γενεαλογικό δέντρο και η αποκάλυψη του προγόνου

Από τα αρχεία της πόλης πίσω στο 1843, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι  η μούμια άνηκε στην γνωστή  οικογένεια της Βασιλείας, των Bischoff. Με τη σύγκριση  DNA από το δάχτυλο της μούμιας και ζώντες απογόνους των Bischoff έγινε η ταυτοποίηση: η μούμια ήταν η Anna Catharina Bischoff, η οποία γεννήθηκε στη Βασιλεία το 1719 και πέθανε εκεί το 1787.

Αν ζούσε σήμερα η Anna Catharina Bischoff θα έμοιαζε κάπως έτσι, σύμφωνα με την βοήθεια της τεχνολογίας...

Η γυναίκα απέκτησε δύο παιδιά. Η  κόρη της, Άννα, παντρεύτηκε τον Κρίστιαν Χούμπερτ Μπάρον Πφέφελ βον Κριγκελστάιν.

Πέντε γενιές των βον Πφέφελ αργότερα, η Μαρί Λουίζ βον Πφέφελ παντρεύτηκε τον Στάνλεϊ Φρεντ Γουίλιαμς - Η κόρη τους Υβόν παντρεύτηκε τον Οσμάν Γουίλφρεντ Τζόνσον Κεμάλ και ο γιος τους, Στάνλει Τζόνσον είναι ο πατέρας του Βρετανού υπουργού Εξωτερικών Μπόρις Τζόνσον!